داریوش صمیمی، رئیس هیئت دوومیدانی استان انتخاب شد

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در مراسم انتخابات مجمع هیئت دو و میدانی استان، گفت: چهارمحال و بختیاری در حیطه ورزش به نقطه ای رسیده است که ما باید به خود ببالیم.
کد خبر: ۸۵۶۵۸۴۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان در انتخابات مجمع هیئت دوومیدانی استان گفت: چهارمحال و بختیاری در حیطه ورزش به نقطه ای رسیده است که ما باید به خود ببالیم.

عبدالرحمن قاسمی، افزود: این استان با توجه به شرایط خاص و استثنایی آب و هوایی و ارتفاع بالای 2150 متر از سطح دریا در کنار استعداد های بالای جوانان این استان یکی از مستعد ترین و پربازده ترین استان ها در رشته هایی شامل دوومیدانی، قایقرانی، ووشو، سه گانه، دوچرخه سواری و ... بوده که از طرف چند فدراسیون مختلف به عنوان کمپ و پایگاه قهرمانی تیم های ملی انتخاب شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: باید از این شرایط استثنایی بیشترین استفاده را داشته باشیم و هیئت دوومیدانی استان یکی از هیئت هایی خواهد بود که می تواند در این استان بدرخشد، کماکان که سابقه دوومیدانی در این استان اینگونه بوده است و حضور سه نماینده دوومیدانی کار از این استان در المپیک 2012 لندن موید این نکته بوده است.

داریوش صمیمی، نیز دراین جلسه گفت: وظیفه هیئت دوومیدانی استان علاوه بر تعامل با ادارات و هیئت های استان، فعال کردن هیئت های شهرستانی و ارتباط سازنده دوومیدانی کاران استان خواهد بود

رئیس هیئت دوومیدانی استان افزود: در بخش سخت افزاری دو پروژه مهم را پیش روی هیئت استان داریم که پیست تارتان بروجن به عنوان یکی از پیست های مجهز کشور و سایت پرتابی شلمزار خواهند بود و همچنین اولین اولویت ها در بخش نرم افزاری استعداد یابی و کار بر روی بخش پایه دوومیدانی استان در کنار بروز رسانی دانش مربیان استان خواهد بود.

در پایان رای گیری مجمع انتخابات هیئت دوومیدانی استان داریوش صمیمی با کسب 17 رای از 19 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت دوومیدانی استان انتخاب شد.

ارسال نظرات