خبرهای داغ:

رزمایش گردان های بیت المقدس در هشترود برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه هشترود در نشست خبری خود با خبرنگاران از برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس این شهرستان با حضور سه گردان همزمان با روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور در منطقه عمومی وظیفه خوران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۸۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درآذربایجانشرقی، خلیل شریفی گفت: در این رزمایش بسیجیان با مرور تاکتیک‌های رزمی نوین، نسبت به اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل، آرام سازی اقدام می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ساماندهی، آموزش و ارتقای آمادگی در راستای حفظ و انسجام گردان‌های رزمی بسیج برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با هر نوع تهدید دشمنان دانست.

شریفی اظهار کرد: برگزاری رزمایش‌های بیت المقدس بسیجیان علاوه بر ارتقای آمادگی رزم نیروها موجب ناامیدی دشمنانی می‌شود که چشم به آب و خاک جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود با بیان اینکه عملیاتی بودن بسیج یکی از مهمترین ابعاد این نیروی عظیم مردمی است، تاکید کرد: با برگزاری این رزمایش، توانمندی، قدرت بازدارندگی و اثرگذاری نیروی مردمی بسیج را به جهانیان نشان می‌دهیم.

وی ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان برای دفاع از کیان اسلامی عنوان و بیان کرد: تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی نشانه زبونی و تزلزل استکبار جهانی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها