مسئول نمایندگی ولی فقیه در خلخال در سپاه خلخال/

ایثارگران و شهدا ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در خلخال در سپاه خلخال گفت: مردم شهید پرور خلخال با حضور مقتدرانه در تشییع پیکر جانباز شهید ملکعلی خداقلیزاده اخلاص در عمل را نشان دادند و ثابت کردند که ادامه دهنده راه شهدا هستند.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۷۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

حجت الاسلام عزیزاله عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خلخال اظهار داشت: ایثارگران ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و با قلبی آکنده از عشق پا در میدان رزم و نبرد گذاشتند و در حال حاضر آرامش و امنیتی که داریم متعلق به رشادت ایثارگران است.

وی تصریح کرد: ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس در سخت ترین شرایط با تحمل درد و رنج از آرمانهای انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند و ثابت کردند که عشق به ولایت فقیه در خون این بزرگواران جاری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال افزود: مردم شهید پرور خلخال با حضور مقتدرانه در تشییع پیکر جانباز شهید ملکعلی خداقلیزاده اخلاص در عمل را نشان دادند و ثابت کردند که ادامه دهنده راه شهدا هستند و این عزتمندی بزرگی برای این ملت به شمار می رود.

عابدی بیان داشت: اعتقادات ایثارگران، جانبازان و خانواده های این عزیزان یکی از بهترین ویژگی های آنان است و در این مسیر بارها ثابت نموده اند که برای دفاع از آرمانهای اسلامی کوتاه نخواهند آمد و در مشکل ترین لحظات تحمل درد، با عشق از دنیا خواهند رفت.

وی یادآور شد: شهدا و ایثارگران با رشادت خود در میدان حق علیه باطل حضور یافتند و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را مهمتر از آمال و آرزوهای دنیوی دانستند و ملت ایران نیز همواره قدردان این شهدا و ایثارگران هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در خلخال اشاره کرد: فرهنگ سازی ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و در حال حاضر غرب با راه اندازی جنگ نرم، سعی در سست کردن افکار جوانان میهن اسلامی برآمده است و حضور یکایک ملت ایران در صحنه های انقلابی، مقابله با جنگ های نرم به شمار می رود و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

عابدی تصریح کرد: حضور مردم خلخال در مراسم پرشکوه تشییع جانباز شهید ملکعلی خداقلیزاده نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا هستند و تبعیت از ولایت فقیه بزرگترین همدلی و همزبانی در کشور است و با حضور خود در تشییع جانباز سرافراز 8 سال دفاع مقدس این موضوع را به نمایش گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال اظهار کرد: جوانان انقلاب اسلامی رزمنده هایی را پرورش داده است که جهت مقابله با اهداف شوم و غلط استکبار، به دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن، در میدان جنگ نرم فرهنگی صف خواهند کشید و در این راه مقاومت و ایستادگی می کنند.




ارسال نظرات