قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور/

بخش اعتیادپژوهی کتابخانه مرکزی اردبیل غنی‌سازی می‌شود

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ضمن بازدید از بخش اعتیاد پژوهی کتابخانه مرکزی اردبیل، در خصوص تقویت و توسعه منابع این بخش قول مساعد داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۳۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علیرضا جزینی، در بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل با بیان اینکه آگاهی، دشمن اعتیاد است، اظهار داشت: مطالعه و کتابخوانی، افزایش آگاهی و دوری از رفتارهای پرخطر را به همراه دارد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور طرح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مبنی بر اجرای کتاب‌درمانی در مراکز ترک اعتیاد را ستودنی و نوآورانه دانست و افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر آمادگی اجرای پایلوت این طرح در اردبیل را دارد.

وی از ارسال کتاب‌های جدید این ستاد برای بخش اعتیادپژوهی کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد و گفت: مطالعات و پژوهش‌های صاحب‌نظران در زمینه علل اعتیاد و روش‌های پیشگیری و مبارزه می‌تواند راهگشای ما در ریشه‌کن کردن این معضل اجتماعی باشد.

جزینی ارسال فایل‌های دیجیتال و پایان‌نامه‌های مرتبط را نیز مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی، یکی از مهمترین سنگرهای فرهنگی در مبارزه با اعتیاد هستند.

در این بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز با اعلام آمادگی کتابداران برای اجرای کتاب درمانی در کمپ‌های ترک اعتیاد، کتاب و مطالعه را بهترین درمانگر روح و روان بشری عنوان کرد.

رباب عزیزخانی با اشاره به حضور صاحبنظران حوزه اعتیادپژوهی در کتابخانه مرکزی اردبیل گفت: با غنی‌سازی کتب، پایان‌نامه‌ها و فایل‌های دیجیتال این بخش، می‌توان خدمات گسترده‌تری به اعتیادپژوهان ارائه داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار