مدیرکل اقتصادی و امور دارایی اردبیل/

۵۶۰۰ اموال غیرمنقول در استان اردبیل وجود دارد

مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۶۰۰ اموال غیرمنقول در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد برای ۱۱۵۰ مورد سند مالکیت صادرشده است.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۱۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، هاشم مظفری،در حاشیه همایش مسئولین بازرسی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری و شهرداری‌های استان در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، صدور سند تک‌برگی در استان اردبیل افزایش 30 درصدی داشته است اما این امر کافی نبوده و باید مسئولان ذی‌ربط روند صدور سند تک‌برگی به متقاضیان را تسهیل نمایند.

وی با اشاره به اینکه نبود طرح جامع مالیاتی یکی از مشکلات اساسی استان بود، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، طرح جامع مالیاتی در استان تدوین‌شده است که با این امر به دنبال شناسایی راه‌های فرار مالیاتی در استان هستیم.

مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان بیان کرد: یکی دیگر از اهداف اصلی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اجرای دولت الکترونیک است که این امر نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان است تا تمام اسناد مالی در استان اردبیل به‌صورت الکترونیکی ارائه شود.

مظفری بابیان اینکه متأسفانه بسیاری از ادارات ازجمله آموزش‌وپرورش، ساختمانی را برای بایگانی اسناد و مدارک خود اختصاص داده است، گفت: در صورت ارائه اسناد به‌صورت الکترونیکی، این مشکل اساسی برطرف می‌شود و کار برای دستگاه‌های اجرایی استان تسهیل می‌شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید نظارت همه‌جانبه‌ای بر عملکرد و فعالیت‌های کارکنان خود داشته باشند تا نظام اداری سالم و پاک در استان انجام شود و بر اساس ارزیابی‌های کشوری دستگاه‌های اداری استان ازنظر سلامتی رتبه شاخص کشوری را به خود اختصاص داده‌اند.

ارسال نظرات