فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، بر تاریخ این مرزو بوم ماندگار است

سرهنگ سالاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس: بیان فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۳۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

 به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، جناب سرهنگ سالاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در گفتگو با خبرنگار شباب گفت : دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان ، بر تاریخ این مرزو بوم ماندگار است و حماسه و ایثار و پایداری رزمندگان و شهدا بر جهان می‌درخشد.

 وی افزود: بیان فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

 سالاری دفاع مقدس را اوج افتخارات ملت ایران است دانست و گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‏ ای از برجسته ‏ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است که در این مجموعه نفیس‏ ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است.

 وی بیان داشت : شهدا و ایثارگران جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه‏ بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند لذاملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت نوجوانان و جوانان خود در بداند .

 فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس اظهار داشت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ‏ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل گشت و همین استقامت و سربلندی باعث شده تا امروز دشمن نتواند حتی فکرحمله به ایران را در سربپروراند هرچند که هراز چندگاهی شعار روی میزبودن گزینه ها را سردهد.

 وی در ادامه با اشاره به برنامه های مختلفی که در این ایام در سطح شهرستان برگزار می شود تاکید کرد: ما با حضور پرشوردر این برنامه ها با شهدا نجدید پیمان می بندیم که راهرو راه شهداهستیم و تا آخرین قطره خونمان از انقلاب و ارزشهای آن دفاع می کنیم.

ارسال نظرات