مدیرانجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان اردبیل/

تئاتر اردبیل در سراشیبی سقوط

مدیرا نجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان اردبیل گفت: تئاتر اردبیل روبه نابودی است و هیچ کس تمایلی به نجات این رشته هنری ندارد.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۵۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دانش، در جلسه انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: تئاتر اردبیل روبه نابودی است و هیچ کس تمایلی به نجات این رشته هنری ندارد.

وی افزود: هنرمندان این رشته چندین سال است که با صدای بلند ناله می کشند که زیر ساختهای لازم برای تمرین و بازیگری در استان ندارد و فضا های موجود هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی پاسخگوی نیاز های این رشته هنری نیست .

دانش عدم حمایت از هنرمندان این رشته هنری را یکی دیگر از عوامل نابودی عنوان کرد و گفت : جشنواره های زیادی در سراسر کشور برگزار گردید که متاسفانه حضور هنرمندان اردبیلی در این جشنواره ها خیلی کم رنگ بود و گروههای که در جشنواره ها شرکت کرده اند با مشکلات عدیده ای سروپنجه نرم می کنند.

مدیر انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان با انتقاد از انتشار دیر هنگام فراخوان جشنواره تئاتر استانی افزود: متاسفانه این فراخوان خیلی دیر منتشر شد و علاقه مندان وقت کافی برای اجرای عمومی و شرکت در این جشنواره را نداشتند وبهتر بود برای رفع هرگونه ابهام, اصلاً این جشنواره امسال برگزار نمی شد.

علی دانش از برگزاری کارگاه آموزشی بازیگری و کارگردانی نمایش در شهرستان مشکین شهر خبر داد وافزود: این کارگاه بزودی با همکاری کانون بسیج هنرمندان مشکین شهر وبا دعوت از اساتید مجرب کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات