وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زنجان:

اخلاق مداری، پایه کار قله های موفقیت

برای رسیدن به قله های موفقیت، اخلاق مداری پایه کار محسوب می شود به این موضوع باید توجه جدی شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۹۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه شانزدهمین کنگره سالانه ملی و ششمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشوردرزنجان گفت: کنگره های بین المللی پژوهشی را فرصتی مناسب برای آشنایی و تبادل اندیشه دانشجویی عنوان کرد و افزود:تحقیقات فردی کاری را از پیش نمی برد.

دکتر حسن قاضی زاده اظهار کرد: دانشجویان و جوانان علاقه مند و برومند کشور با تلاش و کوشش بیش از گذشته خود درحوزه دانش و تحقیقات ،استقلال قطعی را به کشور هدیه می کنند.

وی در ادامه افرود: دانشجویان پژوهشگر و محقق را شرکای بسیار خوبی برای فعالیت در شرکت های دانش بنیان که توسط اساتید مجرب و صاحب نام راه اندازی شده است، خواند و گفت: بر این اساس دانشجویان بخشی از وقت خود را در آزمایشگاه ها و مراکز علمی بگذرانند و بسته به رشته ی تحصیلی خود به کارهای تحقیقاتی مبادرت کنند و با نگاهی به کارها و نوآوری های محققان جهان نیز می توان به این موضوع مهم پی برد که بسیاری از موفقیت ها در سایه فعالیت های گروهی شکل گرفته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز کرد: برای رسیدن به قله های موفقیت اخلاق مداری پایه کار محسوب می شود به این موضوع باید توجه جدی شود.

وی اظهار کرد: فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در این میان دانشجویان می توانند دوستان بسیار خوبی را در داخل و خارح از کشور پیدا کنند و زمینه تعاملات را گسترش دهند.

ارسال نظرات