خنثی سازی توطئه تحریم‌های استکبار با تقویت اقتصاد مقاومتی

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، گفت: در بیانات رهبری می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که تقویت اقتصاد مقاومتی در کشور، توطئه تحریم‌های استکباری را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۱۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲




خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله علی معلمی اظهار داشت: در جامعه اسلامی ما، بیانی شفاف‌تر و رساتر از بیانات مقام رهبری که خیرخواه نظام و انقلاب هستند، نمی‌تواند باشد.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری به طور شفاف و با صراحت فرمودند باید حواسمان به شیطنت‌ها و اهداف شوم دشمنان باشد.

معلمی گفت: دشمن اگر برجام را بهانه کند, زمینه نفوذ را فراهم کرده که باید مردم و دولت هوشیار باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر قرار باشد چارچوب تحریم هنوز در جامعه باشد، پس برای چه ما مذاکره کردیم.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت این موضوع، اقتصاد مقاومتی است, افزود: برای خنثی کردن توطئه تحریم دشمنان، روی آوردن به اقتصاد مقاومتی بوده که باید آن را جدی بگیریم.

معلمی گفت: باید اکنون دولت, طرح‌های اقتصاد مقاومتی را جدی تر دنبال و برای تحقق آن اقدامات موثر و درستی را اجرا کند.

وی افزود: دولت باید با برنامه‌ریزی درست راه‌های ذخیره سازی ارز را طراحی کند و به گونه ای موثر، تولیدات داخلی را افزایش و رونق دهد.

عضو خبرگان رهبری به حفظ و تداوم تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: باید با فرهنگ‌سازی مناسب؛ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه ترویج کنیم.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان باید در بحث کیفی و کمی محصولات خود دقت بیشتری داشته باشند تا مصرف‌کنندگان به خرید کالای ایرانی تمایل بیشتری پیدا کنند.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: با افزایش سطح کیفیت محصولات، دیگر کالای خارجی جایگاهی در جامعه ما نخواهد داشت و انگیزه برای مصرف کالای ایرانی ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: آنچه مهم و مسلم بوده آن است که دشمن در انجام تعهدات خود دارد کوتاهی می‌کند و باید حواس مسئولان باشد و برای پیشبرد اهداف نظام گوش به فرمان راهنمایی‌های مقام معظم رهبری باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها