مدیر آموزش و پرورش مشگین‌ شهر/

بیش از 15 هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان پذیرش و سازماندهی شدند

مدیر آموزش و پرورش مشکین‌شهر از پذیرش و سازماندهی بیش از 15 هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۱۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، محمد رسول حسین نژاد، مدیر آموزش و پرورش مشگین ‌شهر در بازدید از مراکز ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان و در گفتگو با خبرنگار مشکین رسا ضمن ارائه گزارشی از روند کاری این ستاد گفت: در سال گذشته ستاد اسکان فرهنگیان مشگین شهر با 5 مدرسه سرویس دهی می‌کرد و امسال نیز طبق سال گذشته 5 مدرسه در نظر گرفته بودیم اما با توجه افزایش چشم گیر مسافران در سال جاری خصوصاً روزها تعطیل بالغ بر 10 مدرسه در اختیار ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بود.

وی افزود: با توجه به حجم مسافران ورودی به شهرستان مشگین‌شهر در سال جاری در قالب 10 مدرسه نزدیک به 60 اتاق برای اسکان فرهنگیان تجهیز شده است و تاکنون بیش از 15هزار نفر مسافر فرهنگی در این مراکز پذیرش شده است.

حسین نژاد افزود: به منظور خدمات دهی مطلوب به مسافران محترم فرهنگی و غیر فرهنگی، در سال جاری مدارس را با امکاناتی از قبیل فرش و موکت، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، و سایل گرمایشی و سرمایشی مناسب تجهیز کرده بودیم و بیش از 30 نفر از نیروهای مجرب این مدیریت اعم از ستادی و خدماتی در زمینه پذیرش و ساماندهی مسافران در مدارس شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی مدارس در سال جاری، در موضوع اسکان بسیار پرتوان و با انگیزه ظاهر شدند گفت: این عوامل در واقع از ارکان اثر گذار در رضایت مسافران هستند و یکی از دلایل رضایت مسافران برخورد خوب عوامل اجرایی با میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی و میهمان نوازی آن ها است.

در جریان این گفتگو ،مسافران نوروزی ضمن ارائه دیدگاه ها و نظرات خود ، از میهمان نوازی مردم مشکین شهر و خدمات ارائه شده در مراکز اقامتی آموزش و پرورش ابراز رضایت نمودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار