مجمع بسيج گرمي تشکیل جلسه داد

همايش مجمع بسیج با حضور مسوولان شهرستان براي تعامل و همفكري و ارائه راهكار مناسب براي مسائل و مشكلات پيشرو در شهرستان در سالن اداره ارشاد شهرستان گرمي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ نوري، هدف از برگزاري مجمع بسيج را ارتقاء كيفي برنامه هاي بسيج، حل مشكلات مردم و استفاده از ظرفيت هاي بسيج در عرصه هاي مختلف فرهنگي، محروميت زدايي، اقتصاد مقاومتي و ديگر عرصه ها عنوان كرد و افزود: مجمع بسیج اقشار تلاش می کند در کنار مسئولین، کمک حال و یاور آنان در حل مشکلات جامعه باشد.

سرهنگ نوري هم اندیشی و تولید فکر و تلاش برای رفع موانع و مشکلات جامعه با حفظ اتحاد و یکپارچگی را از ماموريت هاي بسيج عنوان كرد و از بسيجيان خواست با طرح موضوع در جلسات ظرفیت ها را شناسایی و آسیب و تهدیدات را احصا و برای تبدیل تهدیدات به فرصت تلاش کنند

میر علی رحیمی زاد فرماندار گرمی هم در اين نشست از رشادتها و ایثارگریهای بسیج در طول 8 سال دفاع مقدس و دوران پس از جنگ قدردانی کرد وگفت: بسیج شجره طیبه است و امام به درستی شناخت داشت که دوای درد جامعه بسیج است و پس از 35 سال در دنیا از این الگو بهره می برند.

فرماندار گرمی با بیان اینکه از بیان مشکلات و ارائه راهکار صحیح ومنطقی استقبال می کند اظهار داشت:راهکارها باید با الگو سازی و متناسب با فرهنگ جامعه ارائه و عملی باشد.

در این نشست هر یک از نمایندگان بسیج اقشار به بیان مشکلات و ارائه راهکار های پیشنهادی پرداختند.

ارسال نظرات