طرح توان افزايي امدادگران کشور درسرعين برگزار شد

طرح توان افزایی امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر کشور بعد از گذراندن 3 روز شرایط سخت امداد و نجات در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۲۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، طرح توان افزایی امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر کشور بعد از گذراندن 3 روز شرایط سخت امداد و نجات در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین به کار خود پایان داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هدف از برگزاری این طرح را آماده سازی نیروهای امدادی عنوان کرد و گفت: این طرح با عنوان منادیان تدبیر و امید با مشارکت 31 استان و با حضور 500 نفر امدادگر و نجات گر در اردبیل برگزار شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: برگزاری اردوهای امداد و نجات برای افزایش توان مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در کشور بسیار مهم است.

بهرام غیبی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی به معنای واقعی سخت‌ترین مراحل امداد و نجات را به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی انتقال داده و آنها را با این شرایط بیشتر آشنا کرده است، تصریح کرد: ما سالانه با برگزاری چنین دوره تخصصی کشوری و استانی سعی و تلاشمان بر این است تا نیروهایمان را آماده و به روز نگهداریم و اجازه ندهیم تا در مواقع بروز حوادث و یا سوانحی تأخیر و تعللی را در ارائه خدمات شاهد و ناظر باشیم.

ارسال نظرات