اختتامیه اردوهای جهادی 22 شهریور ماه/حضور 550 دانشجوی بسیجی استان در اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت:22 شهریورماه اختتامیه اردوهای جهادی در محل فعالیت گروه های جهادی و همزمان با برگزاری یادوراه شهدا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۲۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در جریان بازدید از اردوهای جهادی شهرستان های قروه و بیجار در جمع مسئولین دانشگاهی، دانشجویان و خبرنگاران در محل فعالیت اردوهای جهادی در روستای مظفر آباد ضمن تشکر و قدردانی از دانشجویان جهادگر اظهار داشت: همین که امروز این دانشجویان از بهترین اوقات خود در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده می کنند خود حاصل تربیت خانوادگی و خروجی تربیت مسئولین و اساتید دانشگاه های استان است که خودشان را وقف خدمت به مردم می کنند.

وی افزود: امسال 550 دانشجوی بسیجی جهادگر استان از تاریخ 10 شهریورماه فعالیت های خود را در روستاهای محروم چهار شهرستان قروه،بیجار،مریوان و سقز در عرصه های مختلف عمرانی،کشاورزی،دامپروری،پزشکی و آموزشی شروع کرده اند.

محمد پناه با بیان اینکه افتتاحیه این اردوهای جهادی در مراکز دانشگاهی بوده است، افزود:22 شهریورماه نیز اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در محل همان روستای محرم و همزمان با برگزاری یادوراه شهدا برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اذعان داشت: این دانشجویان امروزه همانگونه که در سنگر علم و دانش حضور دارند و آموخته های دانشگاهی خود را مناطق محروم به منهصه ظهور می رسانند بهترین سرمایه خود علم، دانش تجربه، بهترین اوقات خود را در راستای محرویت زدایی به کار میگیرند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان ادامه داد: دانشجویان در این اردوها متناسب با رشته تحصیلی خود و نیاز مردم روستا به فعالیت های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی با همکاری و همیاری دهیاری ها و بخش ها می پردازند.

وی در ادامه بیان داشت: از تعداد 550 دانشجوی استان 130 دانشجوی دانشگاه های قروه هستند که در اردوهای جهادی مناطق محروم شهرستان قروه حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان جهادگر در مناطق محروم بدون هیچ چشم داشت مادی و فقط برای کسب رضای خدا و کمک به مردم است، افزود: هدف اصلی از این اردوها مسئولیت پذیری دانشجویان و رفع محرومیت و کمک به عمران و آبادانی کشور است.

محمد پناه در پایان تصریح کرد: امیدواریم تمامی مسئولین خادمان خوبی برای رفع محرومیت زدایی و خدمت به مردم باشند و با لبیک به ندای رهبری گام موثر و مهمی در راستای محرومیت زدایی برداشته شود.

ارسال نظرات