موفقیت 11 بانوی کاراته‌کا بابلسری در مسابقات کشوری

بیستمین دوره پیکارهای کاراته بانوان کشور با حضور 329 کارته‌کا از 12 استان کشور در دو بخش کاتا و کومیته در اراک برگزار شد که بانوان بابلسری در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان موفق به کسب مدال شدند.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۹۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پنج بانوی کاراته‌کا بابلسر در مسابقات کاراته سبک وادوریو قهرمانی کشور با کسب مدال به خانه بازگشتند.

در بیستمین دوره این پیکارها با حضور 329 کارته‌کا از 12 استان کشور در دو بخش کاتا و کومیته در سالن ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار شد، بانوان بابلسری در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان موفق به کسب مدال شدند.

الناز زراع‌پور و سما خلجی در رده سنی نونهالان مدال نقره گرفتند. درهمین رده سنی فاطمه فلاح‌نژاد و عارفه محمدنتاج بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستادند و کوثر کاری‌پور نیز در رده سنی نوجوانان مدال برنز را به گردن آویخت.

در سبک کیوکوشین ماتسوشیما نیز 6 بانوی ورزشکار از شهرستان بابلسر درخشیدند.

مسابقات سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته قهرمانی کشور در دو قسمت کاتا و کومیته به مدت دو روز در شیراز برگزار شد که نمایندگان بابلسر که در قالب تیم مازندران به میدان رفته بودند، دو مدال طلا و چهار برنز خود را در بخش کومیته از آن خود کردند.

فاطمه حیدری در وزن 42 کیلوگرم و زهرا محمدی در وزن 18 کیلو مدال طلا را به خود اختصاص دادند.

حنانه مهدیزاده، مهدیسا میروژن، فاطمه زنگنه و هانیه تیرگان نیز به ترتیب در اوزان 18، 26، 53 و 86 کیلوگرم با کسب مدال برنز به کارشان خاتمه دادند.

مربی‌گری تیم بابلسر را سحر میرزابابایی برعهده دارد و در نتیجه تیمی مسابقات نیز مازندران، نایب قهرمان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها