خبرهای داغ:

رزمايش گردان هاي بيت المقدس بسيج ملكان در حال برگزاري است

خبرگزاری بسیج: رزمايش گردان هاي بيت المقدس بسيج در منطقه الغدير ملكان همزمان با سراسر آذربايجان شرقي در حال برگزاري است.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۹۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، جواد اكبري در روز نخست اين رزمايش و در جمع بسيجيان شركت كننده گفت: هر گامي كه در راه اسلام برمي داريم ما را به موفقيت نهايي اسلام(ظهور امام زمان(عج)) نزديك مي كند.

وي با اشاره به فرمايش رهبري كه اسرائيل اصلأ 25سال آينده را نخواهد ديد، خاطرنشان كرد: بايد سلحشورانه در همه عرصه ها وارد شده و همچون رهبر خود با روحيه استكبارستيزي دشمنان را مأيوس كنيم.

اكبري ادامه داد: بايد روحيه جهاد و شهادت را در خود بالا برده و در همه عرصه ها به پيشرفت كشوركمك كنيم، جوانان در امر علم و تهذيب نفس بايد تلاش مضاعف كنند تا جلوي سلطه علمي و فرهنگي دشمن را در ميهن اسلامي بگيرند.


به گفته فرمانده سپاه ملكان، در اين رزمايش بسيجيان با شيوه هاي جنگ شهري، عمليات آرام سازي و دفاع از كوي و برزن در صورت حمله دشمن فرضي آشنا شده و به همه اهداف از پيش تعيين شده دست يافتند.

همچنين در اين رزمايش شيوه هاي اقتصاد مقاومتي در چندين كلاس آموزشي به بسيجيان آموزش داده شد كه امروز(20 شهريور) نيز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات