خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر:

مقدمات ازدواج نبايد موجب تأخیر در ازدواج جوانان شود

خبرگزاري بسيج: امام جمعه شبستر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اين شهر، با تأکید بر آسان سازی ازدواج جوانان گفت: خانواده ها باید دقت کنند که نباید مقدمات ازدواج(جهیزیه ،مهریه و ...) موجب تأخیر در ازدواج جوانان شود و در اجرای این امر الهی نباید مسائل جانبی تاثیری داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۴۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت‌الاسلام محمدزاده در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار كرد: ولایت فقیه استمرار خط انبیا و اهل بیت است و کسانی که مخالف امامت و ولایت در زمان ائمه بودند اکنون با ولی فقیه مخالفت می کنند چراکه ولی فقیه مانع زیاده خواهی ها، ظلم ها و بی عدالتی ها و منادی اسلام ناب محمدی است.

وي اصلاح سیاست های جمعیتی را از دیگر مطالبات رهبر فرزانه انقلاب خواند و افزود: اشتغال و ازدواج جوانان باید به اندازه ای آسانتر شود که در افزایش جمعیت کشور تأثیر گذاشته و میزان جمعیت جوان در جامعه افزایش یابد.

امام جمعه شبستر با توجه به اهمیت منابع طبیعی، خاطرنشان كرد: باید توسط مسئولان برنامه ریزی های لازم انجام شود تا منابع طبیعی کشور لطمه نخورده و با نظارت های لازم، مانع از نابودي باغات و زمین های کشاورزی شوند.

وي با اشاره به تخريب مكان هاي بدون مجوز از سوي مسئولان مربوطه، تشريح كرد: با وجود اینکه از نظر حکم شرعی تخریب مکان هایی که بدون مجوز ساخته شده اند مشکل ندارد ولی بايد از ساخت خانه های ويلايي و دیوار کشی ها پيش از اینکه در باغات ایجاد شوند، جلوگیری می شد و اگر مسئولان می گویند مخفیانه ساخته شده، این خود نقصی برای خود آن هاست که خبردار نشده اند و باید اطلاع رسانی شده و آگاهی های لازم به مردم داده شود تا مردم متضرر نشوند.

حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدنی در محراب نماز جمعه تبریز، افزود: دشمنان تلاش می کنند نماز های جمعه نباشد چرا که نماز جمعه توانسته اتحاد، انسجام و همدلی در جامعه ایجاد کند و توطئه های دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه شبستر خاطرنشان کرد: باید به نماز جمعه اهمیت بیشتری داده شود و باید توجه کرد که نماز جمعه برای همیشه خار چشم امریکا، اسرائیل غاصب، منافقین و استکبار جهانی است و برای همیشه حفظ خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها