خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، مقابله با تهدیدها است‎

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه مراغه در رزمایش الی بیت المقدس و در جمع بسیجیان این شهرستان، گفت: این رزمایش با هدف مقابله با تهدیدهای احتمالی و آرام سازی اغتشاش ها در جامعه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۴۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، اکبر شالچی زاده افزود: این رزمایش با حضور هفت گردان بیت المقدس برادران با ماموریت مقابله با تهاجم احتمالی دشمنان خارجی، دفاع از کوی برزن و آرام سازی اغتشاش ها و یک گردان بسیج کوثر خواهران با ماموریت امداد و نجات به مدت دو روز برگزار می شود.
وی اظهار داشت: مقابله با حمله احتمالی دشمنان خارجی و جلوگیری از حرکت آن ها، آرام سازی جو عمومی جامعه و ایستادگی در برابر اغتشاش ها به عنوان دفاع فیزیکی، دفاع از جامعه در ناآرامی ها به عنوان دفاع تاکتیکی و امداد نجات نیز با هدف دفاع جمعی از برنامه های این رزمایش است.
شالچی زاده، ادامه داد: ماموریت فرهنگی و نظامی، ماهیت تشکیل و تربیت نیروهای بسیج است و بر این اساس رزمایش الی بیت المقدس در دو مرحله حوزه ای و گردانی هر سال در بین بسیج برگزار می شود.
مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس روز جمعه برگزار شد و در آن بسیجیان ابتدا آموزش های نظری را دوباره فراگرفته و در بخش حمله فرضی دشمنان، آموزش های خود را به صورت عملی تجربه کردند.
این رزمایش دو روزه از صبح پنج شنبه آغاز و در آن کلاس های آمادگی دفاعی، رزمی، پدافند غیرعامل، مقابله با جنگ روانی دشمن فرضی، مقابله با اغتشاشات، امداد و نجات و دفاع از مراکز حساس و کوی و برزن توسط بسیجیان اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها