فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهاباد خبرداد:

فراخوانی یک روزه بسیجیان گردانهای بیت المقدس شهرستان بهاباد برگزار شد

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده سپاه ناحیه بهاباد از فراخوانی یک روزه گردانهای بین المقدس شهرستان بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۵۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده سپاه ناحیه بهاباد از فراخوانی یک روزه گردانهای بین المقدس شهرستان بهاباد خبر داد و گفت: طبق اطلاع رسانی امروز صبح جمعه گردانهای بیت المقدس از حوزه مقاومت شهید محلاتی و پایگاههای مقاومت شهرستان فراخوانی شدند و پس از قرائت دعای ندبه  در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد عازم اردوگاه قدس بهاباد شدند.

وی به فراخوانی گردانهای بیت المقدس اشاره کرد و گفت: يكى از مهمترين اهداف فراخوانی گردان های عملیاتی بیت المقدس در کنار ارتقاء آمادگي معنوي، بصيرت ديني و انقلابي؛ به روز رسانی آموزش های نظامی، آمادگي توان رزمی و دفاعی، تقویت روحيه جهادي، سلحشوری و استکبار ستیزی بسیجیان است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: نمایش اقتدار و رزم بسیج در این فراخوانی ها به نوعی تداعی کننده آن دوران پر افتخار است که سپاه و بسیج توأمان در کنار مقابله با تهاجم فرهنگی در مقوله «جنگ نرم» با جدیت بیش از پیش به آن پرداخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به هدف برگزاری این فراخوان اشاره کرد و بیان کرد: این تمرینات تاکتیکی و رزمایش های گوناگون که برای گردانهای بیت المقدس شهرستان برگزار می شود باهدف افزایش توان رزم بسیجیان، تقویت بنیه جسمی آنها، افزایش بینش و بصیرت دینی و سیاسی، آشنایی با زندگی در شرایط سخت و در نهایت آمادگی کلی و همه جانبه بسیجیان در دفاع از میهن اسلامی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان و سپاهیان سربازان فدایی ولایت هستند و هرگاه احساس نیاز به آنان شده بخوبی ادای دین کرده اند.

 در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به اینکه بسیج یک نعمت الهی است، گفت: تا بسیج زنده است و مردم در میدان هستند و در خط رهبری و انقلاب حرکت می‌کنند دشمن نمی‌تواند هیچ آسیبی به این مملکت برساند، بنابراین بسیجیان ما باید قدر خود را بدانند و به ترویج فرهنگ بسیج در جامعه بپردازند.

بسیجیان شرکت کننده در این فراخوان با شرکت در کلاس های تست آمادگی جسمانی، کلاس آموزش دفاعی  و عبور از موانع سخت و شرکت در پیاده روی و اجرای میدان تیر یگان های شرکت کننده در این فراخونی از جمله برنامه هائی بود که امروز اجرا شد. 

 

ارسال نظرات