خبرهای داغ:
محمدی
در بیانیه پایانی مجمع بسیج استان اصفهان مطرح شد:

مسئولان، طرح‌ها و ابتکارات تدوین شده کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیج استان را در دستور کار خود قرار دهند

کد خبر: ۸۵۶۷۵۶۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، مجمع عمومی بسیج استان اصفهان پیش از ظهر امروز به کار خود پایان داد. در پایان این مجمع بیانیه ای از سوی شرکت کنندگان در این مجمع صادر شد که در آن از مسئولان دستگاه ها، ارگان ها و نهادها خواسته شده است تا طرح‌ها، ابتکارات و ایده های تدوین شده در کارگروه های تخصصی مجمع بسیج استان را در دستور کار قرار داده و زمینه های لازم را برای عملیاتی کردن و اجرا این طرح ها هموار نمایند.

در این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت بیش از 37 سال توانسته با تدوین منظومه فکری و هندسه نظام اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی گام های استواری بردارد، و الگوهای مناسبی و کارآمدی برای ملت های تحت ستم حکام جاهل و سرسپرده باشد.

در این بیانیه مطرح شده است: نظام سلطه با درک این واقعیت که نظام اسلامی ایران تسلیم شدنی نیست، پروژه نخ‌نمای «نفوذ» را در پرتوی مذاکرات هسته ای و فرآیند پس از توافق در دستور کار خود قرار داده تا شاید با رخنه در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، اقبال خود برای تغییر در رفتار و در نهایت براندازی نظام اسلامی را، بار دیگر بیازماید.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی این خیال خام را در عرصه های مختلف باطل کرده که نمونه بارز آن تشییع باشکوه شهدای غواص و گمنام در سراسر کشور به ویژه در استان اصفهان بود.

در این بیانیه ضمن اشاره به وظیفه دستگاه ها و نهادهای قانونی برای بررسی برجام، آمده است: این نهادها باید به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و با بررسی همه جانبه آن، منافع ملی را بر گرایش های سیاسی و حزبی مقدم شمارد.

در بندی دیگر از این بیانیه عنوان شده که استکبار ستیزی جزء جدانشدنی آرمان های نظام اسلامی است و هیچ جریان فکری و حزبی نباید فریب اقدامات مزورانه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را بخورد و راه نفوذ و رخنه بیگانگان را جهت دست اندازی به منافع ملی ایران در ابعاد مختلف هموار نماید.

همچنین در ادامه این بیانیه تأکید شده است: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی هموراه به عنوان راهبرد اساسی و محور سیاست گذاری نظام اسلامی بوده است، امروز استقلال اقتصادی کشور باید سرلوحه عمل قرار گیرد و اقتصاد مقاومتی که به اذعان همه صاحب نظران علوم اقتصادی یگانه نظام اقتصادیست که می تواند استقلال اقتصادی ملت را به ارمغان بیاورد بدون هیچ تعللی باید اجرا شود و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور راه اندازی شود.

در پایان این بیانیه مطرح شده است: انتخابات مظهر اتمّ و اخصّ مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد لذا باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری، پشتیبان و حامی نهادهای مصرح در قانون باشیم و از هر اظهار نظری که اذهان عمومی را مغشوش نماید حذر نمود.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
آخرین اخبار