امام جمعه هرات:

خواسته های حزبی عامل حمله به شورای نگهبان است/فضای مجازی اهرم گمراهی جوانان

امام جمعه هرات ضمن حمایت از شوراي نگهبان اظهارداشت: هیچکس نباید نهادها وسازمانهايي که نقش اساسی در فرهنگ، امنيت و اقتصاد جامعه را دارند برای خواسته های حزبی و گروهی زیر سؤال ببرد .
کد خبر: ۸۵۶۷۵۷۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته  به اهمیت علم ودانش تاکید و اظهارداشت:  یکی از امتیازات انسان علم میباشد و اسلام علم رابه هر زن و مرد واجب کرده است و همانطور که حضرت علی(ع)  فرموده است دو گرسنه هرگز سیر نمی شوند یکی طالب علم و دیگری طالب دنيا.

«حجت الاسلام محمد رضایی» گفت: هدف دانشجویان ما این نباشد که علم را برای بدست آوردن نمره دنبال کنند .

رضایی به منصوب کردن نمایندگان عالی فضای مجازی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمن از فضای مجازی اهرمي برای گمراه کردن جوانان ما استفاده کنند .

وی همچنین حمایت رهبری از شوراي نگهبان تاکید و  اظهارداشت: هیچکس نباید نهادها وسازمانهايي که نقش اساسی در فرهنگ، امنيت و اقتصاد جامعه را دارند برای خواسته های حزبی و گروهی زیر سؤال ببرد .

وی به مناسبت ازدواج حضرت علی(ع)  و حضرت فاطمه (س)  اشاره و افزود: این مناسبت به عنوان ازدواج آ سان نامگذاری شده است .صداوسیما و مطبوعات نقش مهمی در معرفی سبک درست زندگی و ازدواج آسان را دارند.

خطیب نماز جمعه هرات از مسئولان مربوطه خواست درامر ازدواج جوانان تسهیلات و مزایایی در اختیار آن ها قرار دهند.

حجت الاسلام محمد رضایی در پایان به 139 خطبه خود از زمان حضور خود در شهر هرات اشاره  و این خطبه را آخرین خطبه خود دانست و گفت:  اگر هرکس دراین چند سال از دست ما ناراحت شده م اراحلال کند.

ارسال نظرات