خبرهای داغ:
به‌زودی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پل شهیدان ترابی در شیراز

شهردار شیراز از افتتاح و بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح شهیدان ترابی (فضیلت ـ نصر) در آینده‌ای نزدیک، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۹۷۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علیرضا پاک‌فطرت در بازدید از سطح منطقه سه شهرداری، اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح فضیلت به نصر به دلیل تأثیر در کاهش مدت‌زمان سفرهای درون‌شهری و میزان سوخت مصرفی، ارتقای ایمنی تردد و...، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: ترافیک در این پروژه به‌صورت شمالی جنوبی از بلوار فضیلت با عبور از بلوار نصر غربی به تقاطع غیرهمسطح شهیدان اوجی می‌رسد و ورود و خروج به تونل سعدی را تسهیل می‌کند.

شهردار شیراز با بیان اینکه این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر 200 میلیارد ریال در 18 ماه ساخته‌ شده است، افزود: این پل در راستای پل شهیدان اوجی با طول 460 متر، یک مسیر دوطبقه با بیش از یک کیلومتر طول را ایجاد کرده و با بیش از 50 جای پارک خودرو در زیر پل جدید، به بهره‌برداری می‌رسد.

پاک‌فطرت به پروژه‌های دیگری که به‌طور همزمان در راستای افزایش رفاه شهروندان در مباحث فرهنگی، ترافیکی، بهبود منظر شهری و عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه‌ها با حضور مسئولان استانی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان به‌طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین گفت: پروژه‌های دیگری نیز مراحل تکمیل را طی می‌کند که در ماه‌های بعدی تا پایان سال آن‌ها را افتتاح و به شهروندان تقدیم می‌کنیم.

به گزارش فارس، با اجرا و تکمیل این تقاطع، مسیر شمالی جنوبی در شرق شیراز، تکمیل و دسترسی‌ها در مسیری بدون تقاطع همسطح، کامل می‌شود و با اتصال به تونل سعدی ضمن ایجاد یک مسیر دسترسی برای شهرک سعدی، بلوار فضیلت را به محور خرامه و پس‌ از آن با گذر از کمربندی شمال شرق به زیباشهر و بزرگراه شیراز ـ اصفهان و شیراز به سپیدان، متصل خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها