معاون آموزش و پرورش اردبیل/

ایده‌های نوین برای درآمدزایی در آموزش و پرورش اردبیل به‌کارگیری می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای یافتن راه‌های جدید درآمدزایی برای مدیریت آموزش و پرورش استان، از فکرهای خلاق و طرح‌های مبتکرانه استفاده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۰۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین برزگر، در جلسه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: در سیستم مالی جدید، مدیریت هزینه‌ای منسوخ شده و مدیریت منابع انسانی جایگزین آن خواهد شد.

وی با بیان این که در عصر کنونی، نقش یک مدیر به عنوان مدیر آموزشی تمام شده است، افزود: امروزه از مدیر واحد آموزشی به‌عنوان رهبر آموزشی یاد می‌شود و به این ترتیب با توجه به نقش رهبری، ایجاد تغییر رفتار مطلوب در متربی و نیز جلب مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش، از ماموریت‌های اصلی او به شمار می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: به دلیل مشکلات مالی کشور، لزوم توجه به مدیریت منابع انسانی جدی بوده و باید برای یافتن راه‌های جدید درآمدزایی برای مدیریت آموزش و پرورش، از فکرهای خلاق و طرح‌های مبتکرانه استفاده کرد.

برزگر با اشاره به طرح‌های ایجاد صندوق توسعه عدالت آموزشی، حساب سپرده سرمایه تحصیلی و تجمیع جواری صندوق‌های وام ضروری ادارات تصریح کرد: این طرح‌ها در راستای کمک به سرانه دانش‌آموزی مدارس و خدمات‌رسانی مناسب به همکاران تدوین و اجرا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اتمام برنامه پنجم کشور، لازم است برنامه‌های خلاقانه برای رفع مشکلات آموزش و پرورش توسط رؤسا و مدیران نواحی و مناطق با بهره‌گیری از فکر خلاق افراد صاحب نظر، برای ارائه به وزارت، آماده شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان که در چند روز آتی انجام خواهد شد، آمادگی کارشناسان امور اداری مناطق و نواحی را خواستار شده و تمهید مقدمات لازم برای صدور احکام جدید را لازم و ضروری دانست.

ارسال نظرات