تا آغاز بازگشایی مدارس/

پروژه سه کلاسه روستای اوجغاز نیر به بهره برداری می رسد

مدیر آموزش و پرورش نیر از بهره برداری پروژه خیری سه کلاسه روستای اوجغاز شهرستان نیر تا آغاز بازگشایی مدارس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۱۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر با حضور اعضاء به ریاست یوسفی سادات مدیر آموزش و پرورش نیر تشکیل جلسه داد.

یوسفی سادات در جلسه مشترک اعضای ستاد پروژه مهر 94 با سپاس از تلاش های تمامی کادر اداری و مسئولین کمیته پنج گانه ستاد پروژه مهر 94 از آمادگی این مدیریت برای استقبال از آغاز سال تحصیلی جدید 95/94 خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش نیر با طرح موضوعات مربوط به مسائل و مصوبات جلسه روسای مناطق و نواحی استان اردبیل و طرح مسائل و مشکلات مربوط به اجرای پروژه ها در منطقه، کمبود فضاهای آموزشی استاندارد، کمبود نیروهای انسانی متخصص در بعضی از رشته ها و کمبود اعتبارات لازم برای تعمیرات و سرانه های مدارس را از مهمترین مشکلات و چالش های فراروی آموزش و پرورش منطقه نیر بر شمرد.

وی در ادامه از راه اندازی مرکز آموزشی و اسکان دائم فرهنگیان شهرستان نیر در آینده نزدیک خبرداد و اظهار کرد: به حول قوه ی الهی و با تلاشهای خیر نیک اندیش منطقه دکتر کافی در احداث مدرسه خیری 3 کلاسه اوجغاز نیر، این پروژه طی مراسمی ویژه تا بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید 95/94 ، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات