رئیس آب و فاضلاب اصلاندوز/

85درصد مشترکان قبض خود را پرداخت نکرده اند!

رئیس اداره آب و فاضلاب اصلاندوز گفت:85 درصد مشترکان با نپرداختن پول بهای آب مصرفی،این اداره را با چالشی جدی رو به رو کرده اند.
کد خبر: ۸۵۶۸۱۶۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

فرشیدکرامتی، رییس آب و فاضلاب اصلاندوز در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اصلاندوز،گفت: اداره آب و فاضلاب شهر اصلاندوز با وجود کمترین و برخی موارد با نبود امکانات،در بحث خدمات رسانی به مشترکین خود کوچکترین قصور و بی توجهی،تاحد توان از خود بروز نداده و به حول قوه الهی توانسته از نظر آبرسانی به مشترکین تحت پوشش خود در طول سال مخصوصا در طی روزهای گذشته در حد استانداردهای بهداشتی رضایتمندی عموم را در این خصوص به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به عدم پرداخت قبوض آب بها توسط مشترکان افزود:با وجود ارائه خدمات بهینه در بحث آبرسانی،متاسفانه در طی دو ماه پیش فقط حدود 15 درصد از مشترکان نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کرده اند و حدود 85 درصد نیز با نپرداختن پول بهای آب مصرفی اداره آب و فاضلاب اصلاندوز را با چالشی جدی رو به رو کرده اند.

رییس آب و فاضلاب اصلاندوز با بیان اینکه وصول به موقع آب بهاء مشترکین موجب ضمانت و تداوم خدمات شرکت و ارتقاء خدمت رسانی ما خواهد شد و گفت:تاخیر در پرداخت یا عدم پرداخت قبوض آب منجر به تضعیف بنیه مالی و نقدینگی شرکت آب و فاضلاب شده و نهاینا سطح خدمات رسانی را برابر نیاز و انتظار مردم شریف اصلاندوز تضعیف می کند.

کرامتی با بیان اینکه در این خصوص مکاتباتی را با امام جمعه و بخشدار اصلاندوز انجام داده ایم گفت:امیدواریم اهالی با پرداخت به موقع قبض آب بها ما را در انجام خدمات بیش از پیش یاری کنند.

وی در پایان گفت:لازم است همه شهروندان و مشترکین در زمینه مدیریت مصرف آب ،جلوگیری از هدر رفت آب به عنوان سرمایه ملی به منظور کمک به محیط زیست و نیز کاهش مبالغ قبوض آب بهای مصرفی، اقدامات لازم را در زمینه صرفه جویی آب انجام دهند.

ارسال نظرات