مسئول بسیج دانشجویی خاش خبر داد:

احداث 4 مدرسه به همت گروه جهادی شهید محمد زاده خاش +تصاویر

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان خاش از احداث 4 مدرسه به همت گروه جهادی شهید محمد زاده این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۸۲۳۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :امین میرمرادی، در گفت و گو با خبرنگا ما مدت زمان اردوهای جهادی را 20 روز دانست و اظهار كرد: اردوي جهادي شهيد محمدزاده دانشجويان خاش از 15 مرداد ماه آغاز و تا اوايل مهرماه ادامه دارد.

وی با بيان اينكه در اين اردو بيش از 100 نفر از دانشجويان دانشگاه هاي سطح شهر حضور دارند، افزود: مأموریت اصلی اين گروه، جهادی است و در این عرصه به فعالیت های بهداشتی، اشغال زایی و عمرانی می پردازیم که همه این کارها به همت اين دانشجويان انجام می شود.

وي با بيان اينكه در اين اردو 2 مدرسه يك كلاسه و دو كلاسه احداث خواهد شد، تصريح كرد: مراسم افتتاح اين مدارس در اول مهرماه با حضور مسئولين استاني و شهرستاني برگزار مي شود.

* از ابتداي سال تاكنون 4 مدرسه ساخته شده است

وي خاطرنشان كرد: از ابتداي امسال تاكنون 4 اردوي جهادي در روستاهای اين شهرستان برگزار شده كه به همت دانشجويان ولايي و با پشتكار دانشگاه هاي سطح شهرستان خاش در اين اردوها 4 مدرسه احداث شده است.

مسئول بسيج دانشجويي ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش اذعان كرد: اردوی جهادی دري است که بر روی دانشجویان بسيجي گشاده شده است که ضروري است بعنوان یک فرصت ويژه از آن برای خودسازی و جامعه سازی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه روند فعالیت های گروه جهادی عمرانی، فرهنگی و اشتغالزایی است، گفت: مدل ارائه خدمات در گروه جهادی برگرفته ازمدل بچه ها جهاد سازندگی زمان جنگ است که براساس این مدل مشکلات هر روستا شناسایی و براساس مدل بومی روستا برای این مشکل راهکار ارائه می شود.

وي با اشاره به اهداف برگزاري اردوي جهادي شهيد محمدزاده، بیان کرد: اردوی شهید محمد زاده با هدف رفع محرومیت و مظلوميت از مردم منطقه و اجرای دقيق طرح اقتصاد مقاومتی با حضور چشمگیر و استقبال بي نظير دانشجویان بسيجي یک کارگاه تولیدی در این شهرستان راه اندازی می کنیم.

* دستگاه های اجرایی و نهادهاي دولتي با اردوهاي جهادي همکاری نمی کنند

مرادي اظهار كرد: فقط تاكنون اداره كل نوسازي مدارس استان و بسيج دانشجويي استان اين امر بسيار مقدس را حمايت كرده و ديگر هچگونه سازمان و نهادي تاكنون اين اردوي جهادي را نه از نظر مادي و نه معنوي حمايت نكرده اند.

گفتني است، اردوي جهادي شهيد محمدزاده هم اكنون در روستاي سنگان شهرستان خاش در حال برگزاري است.
ارسال نظرات