فرماندار تفت:

برنامه هاي هفته دفاع مقدس باید خلاقانه، هنرمندانه و تاثيرگذار باشد

فرماندار تفت در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه هاي هفته دفاع مقدس باید خلاقانه،هنرمندانه و تاثيرگذار باشد.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۳۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی در تفت به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار تفت در ابتداي اين نشست با گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام هشت سال دفاع مقدس گفت: امنيت پايدار كنوني و رشد و پيشرفت ميهن عزيز اسلامي در عرصه هاي مختلف، همگي مرهون ايثار و جانفشاني عزيز ترين فرزندان اين مرز و بوم است كه همه هستي خويش در راه اسلام و انقلاب تقديم و در صيانت و پاسداري از مرزهاي مقدس ايران اسلامي از هيچ جانفشاني فروگذار نكردند.

«محمود زارع رشکوییه» با اشاره به اهميت ترويج فرهنگ غني ايثار و شهادت در جامعه افزود: فرهنگ ايثار و شهادت، فرهنگي برگرفته از فرهنگ اصيل و ماندگار اسلامي و علوي است و ترديدي وجود ندارد تا زماني كه اين فرهنگ در جامعه جاري باشد كشور عزيزمان در همه عرصه ها سربلند و عزتمند خواهد ماند.

وي گراميداشت هفته دفاع مقدس و بازگويي رشادتها و دلاوري هاي رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحميلي را گامي براي ترويج فرهنگ ايثار و نثار در جامعه ارزيابي كرد و گفت: برگزاري يادمانها و يادواره هاي شهداي گرانقدر و واكاوي هنرمندانه و دقيق عملياتها و رشادتهاي خيره كننده جوانان اين مرز و بوم در دفاع از كيان كشور، عطر ايثار و شهادت را در جامعه پراكنده كرده و همچون چلچراغي نسل جوان و نوجوان كنوني كشور را به سمت قله هاي عزت و افتخار رهنمون خواهد كرد.

فرماندار تفت بر اجراي برنامه هاي خلاقانه، هنرمندانه و تاثيرگذار در هفته دفاع مقدس تاكيد كرد و از همه مديران خواست با تمام توان خويش شرايط را براي بزرگداشت هرچه باشكوه اين مناسبت عظيم فراهم آورند.

زارع با اشاره به برنامه ريزي ها براي برگزاري همايش پياده روي خانوادگي در هفته دفاع مقدس بر همكاري همه نهادها براي برپايي هر چه باشكوه تر اين مراسم تاكيد كرد.

در ادامه اين نشست اعضاء به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.

ارسال نظرات