کارگاه آموزشی

برگزاری کارگاه آموزشی فرمانده هان واحد امیدان حوزه بسیج دانش آموزی شهید صدوقی میناب

فرمانده هان واحد بسیج امیدان حوزه بسیج دانش آموزی شهید صدوقی نسبت به شرح وظایف فرمانده و اعضای شورای واحد بسیج مدرسه خود توجیح شدند .
کد خبر: ۸۵۶۸۹۴۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان میناب ، موسی ذاکری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید صدوقی میناب در این کارگاه آموزشی  گفت : مجموعه بسیج دانش آموزی دارای جامعه هدف می باشد که در سه مقطع امیدان، پویندگان ،و پیشگامان فعالیت دارد که در مقطع امیدان و پویندگان فرمانده واحد از عزیزان فرهنگی می باشند و در مقطع پیشگامان این مسئولیت بر عهده دانش آموزگذاشته شده است.

وی بیان داشت :لازمه رشد و بروز رسانی هر مجموعه ای آموزش مستمر می باشد که در این راستا حوزه شهید صدوقی اقدام به آموزش فرمانده واحدهای بسیج امیدان نمود.

فرمانده حوزه شهید صدوقی با تاکید بر برنامه ریزی و ایجاد انسجام در بین بسیجیان مدارس افزود: هدف از تشکیل کارگاه آموزشی فوق ، ارائه دستور العمل های بسیج دانش آموزی شامل ابلاغیه هایی در خصوص شرح وظایف اعضای شورای واحد ،حلقه های شجره طیبه صالحین ،نحوه عضویت در بسیج دانش آموزی ،برنامه های اجرایی واحد بسیج در سال جاری ، میثاق نامه بسیج ، معرفی رزمنده گان دفاع مقدس برای بیان خاطرات در مدارس، نحوه اشتراک نشریه امیدان ، زندگی نامه و وصیت نامه شهید شاخص بسیج دانش اموزی در سال 94، ( شهید رضا سلیمانی ابهری ) بود.

وی تصریح کرد: این مجموعه در تمام برنامه های بسیج  از نظرات و تجربه های فرمانده واحد های خود بهره می برد، و با برگزاری گارگاه آموزشی علاوه بر ایجاد انسجام ، از تجربیات و نظرات افراد خبره نیز استفاده می کند.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی روز دوشنبه 23 شهریور با حضور 26 نفر از فرمانده واحد های بسیج امیدان حوزه شهید صدوقی در سالن جلسات این حوزه برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات