جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان :

برگزار ی نشست مشترك نیروی انتظامي بامسئولان آموزش و پرورش استان زنجان

به مناسبت بازگشايي مدارس نشست مشتركی بین نیروی انتظامی با مسئولان آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۶۹۰۲۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان ،صبح امروز در نشست مشترك با مسئولان آموزش و پرورش استان زنجان كه به مناسبت بازگشايي مدارس برگزار مي شد بيان داشت : آموزش و پرورش سازماني است كه با قشر وسيعي از جامعه ارتباط دارد.

سرهنگ " مراد جعفري " افزود: در راستاي تعامل با اين سازمان از هيچ كوششي دريغ نخواهد شد.

وی گفت :همكاري پليس و آموزش و پرورش نقش مهمي در قانونمداري و قانومندي جامعه دارد.

جعفري به اجراي موفقيت آميزطرح همياران پليس با همكاري آموزش و پرورش اشاره و خاطر نشان كرد :اين طرح در قانونمداري ، فرهنگ سازي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي موثر بوده و از جمله طرح هاي موفقي است كه با همكاري آموزش و پرورش اجرا مي شود.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه تصادفات رانندگي و ايمني ترافيک در کشور ما به مسأله اي بسيار حساس تبديل شده گفت : رانندگي صحيح مبتني بر مقررات، موجب افزايش ايمني تردد مي شود.

وي با بيان اينكه استفاده از تجهيزاتي مانند کمربند ايمني، کيسه هوا از تلفات حوادث رانندگي مي كاهد اظهار كرد : در رعايت قوانين و احترام به آن و فرهنگ سازي همياران پليس نقش موثري دارند.

جعفري تصريح كرد : بحران ايمني معابر ، مرگ ومير ، آسيب ها و هزينه هاي ناشي از حوادث رانندگي را يکي ازچالش هاي مهم سلامت، بهداشت عمومي و توسعه بيان و اعلام كرد: در اين زمينه آموزش و پرورش مي تواند پليس و دستگاه هاي مرتبط را ياري كند.

وي با تاكيد بر آمادگي پليس براي استقبال از بازگشايي مراسم و برقراري نظم و امنيت و همكاري با آموزش و پرورش گفت : برنامه هاي متنوعي در هفته ناجا تدارك ديده شده كه اجراي برخي از آنها نيازمند همكاري نزديك آموزش و پرورش است .

"تمجيدي "رئيس آموزش و پرورش استان زنجان نيز در اين نشست بر تعامل و همكاري با پليس در زمينه برنامه هاي مشترك و اجراي برنامه هاي هفته گراميداشت نيروي انتظامي تاكيد كرد.

ارسال نظرات