خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از راه اندازی مرکز خرید دائمی برای عرضه محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۷۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه زنان وتولید ملی در بوستان گفتگو، اظهار داشت: با توسعه مراکز مهارت آموزی کوثر و کارآفرینی در سال گذشته موفق شدیم تعداد بانوان سرپرست خانوار تولید کننده را به بیش از هزار نفر افزایش دهیم تا زمینه استقلال اقتصادی و توانمندسازی آنها به خوبی فراهم شود. کتانباف با اشاره به اینکه در سال جدید نیز زمینه اشتغال 500 نفر را فراهم خواهیم کرد، افزود: به منظور معرفی و عرضه محصولات تولیدی این بانوان تولیدکننده، راه اندازی مرکز خرید دائمی را در دستور کار داریم تا بانوان سرپرست خانوار تولیدکننده بدون دغدغه، محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند. شهردار منطقه 20 در ادامه حمایت از کارآفرینان و به ویژه بانوان سرپرست خانوار تولید کننده را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد.

معصومه پورنظری مشاور اموربانوان شهردار منطقه 20 نیز با اشاره به اینکه هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی به دست کارآفرین نمونه شهر تهران از بانوان سرپرست خانوار منطقه بیست افتتاح شد، گفت: کیفیت محصولات تولیدی مراکز مهارت آموزی کوثر و کارآفرینی مطلوب است به نحوی که منطقه 20 بیشترین قراردادها را با برندهای مطرح شهر تهران دارد.

وی ادامه داد: مشاوره های تحصیلی، پزشکی و تغذیه ای، ارائه آموزش های شهروندی و کارگاه های آموزشی سبک زندگی، جشنواره های فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های اجتماع محوری است که به صورت مستمر برای بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها از سوی مدیریت شهری انجام می شود.

 

 

ارسال نظرات