خبرهای داغ:
فرماندار کازرون:

فرهنگیان در رفع مشکلات ناشی از بیکاری تلاش کنند

فرماندار کازرون از فرهنگیان این شهرستان خواست با عملکرد خوب خود به حضور حداکثری مردم در انتخابات و رفع مسائل و مشکلات ناشی از بیکاری تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۲۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حمیدرضا گرامی در آیین تودیع و معارفه مدیران اداره آموزش‌ و پرورش کازرون، اظهار داشت: امروزه در بحث نظری تحول بنیادین در تعلیم و تربیت در قالب سند چشم‌انداز در آموزش‌ و پرورش اتفاق افتاده که همین امر نویدگر پیشرفت در علم و فنّاوری و بسیاری از داده‌های علمی و تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه تاریخ بزرگ‌ترین معلم انسان‌هاست گفت: همگی ما باید خود را در معرض قضاوت تاریخ قرار دهیم و آیندگان بر عملکرد ما قضاوت خواهند داشت که یکی از پایه‌های اصلی شکل‌گیری این قضاوت‌ها خانواده بزرگ آموزش‌ و پرورش است.

فرماندار کازرون خطاب به فرهنگیان و مدیران آموزش‌ و پرورش حاضر در جلسه تصریح کرد: گرچه امروزه با تنگناهای مالی روبه‌رو هستیم اما این‌گونه مشکلات نباید بر روند کارمان خللی ایجاد کند.

گرامی تربیت صحیح و اسلامی را یکی از نیازهای مبرم جامعه امروز کشورمان عنوان کرد و افزود: چنانچه تربیت اسلامی در جامعه خوب شکل گیرد فرد با انگیزه‌ای بالا تعلیم را فرامی‌گیرد و به‌طور مثال جامعه از چالش‌های جدی مانند خشک‌سالی نجات می‌یابد.

وی نقش فرهنگیان در فائق آمدن بر مشکلات ظاهری و فرهنگ غربی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها را بسیار ارزنده توصیف کرد و از فرهنگیان خواست بحث تحول بنیادین در آموزش‌ و پرورش را به‌طور جدی دنبال کنند.

فرماندار کازرون به دو انتخابات پیش رو  و بحث آمار رو به رشد بیکاری در کشور اشاره و از جامعه فرهنگیان درخواست کرد با عملکرد خوب خود به حضور حداکثری مردم در انتخابات و رفع مسائل و مشکلات پیش روی بیکاری تلاش کنند.

به گزارش فارس، در این آیین مرتضی دیانتی‌نسب مدیر پیشین اداره آموزش‌ و پرورش کازرون گزارشی از عملکرد سه‌ساله خود را ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها