خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد آباده خبر داد

تولید بیش از 212 مترمربع فرش توسط بانوان مددجو در آباده

مدیر کمیته امداد امام خمینی آباده از تولید بیش از 212 مترمربع فرش توسط بانوان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان با ارزشی بالغ‌بر 945 میلیون و 195 هزار ریال در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۳۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، امیر باوندپوری در آباده از بافت 212 مترمربع فرش با ارزشی بالغ‌بر 945 میلیون و 195 هزار ریال در سال جاری توسط 65 دختر و زن سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

باوندپوری با بیان اینکه در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی بهبود وضعیت اشتغال در جامعه موجب رشد تولید ناخالص داخلی کشور می‌شود و امنیت اقتصادی و اجتماعی شهروندان را تضمین می‌کند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 94 تاکنون حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط کمیته امداد آباده برای اجرای 32 طرح اشتغال مددجویی پرداخت شده است.

باوندپوری از طرح‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی به‌عنوان مراحل اشتغال‌زایی در کمیته امداد نام برد و گفت: طرح کارانگیزی برای افراد مستعدی که در مرحله نخست پروسه خودکفایی هستند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی‌ که مجریان طرح‌های اشتغال توان و انگیزه توسعه شغل را داشته باشند طرح توان‌افزایی و در نهایت طرح خودکفایی اجرا می‌شود.

باوندپوری ضمن اشاره به اینکه حمایت مشورتی کمیته امداد از افراد زیرپوشش بعد از دریافت وام و راه‌اندازی طرح قطع نمی‌شود تصریح کرد: امسال یک‌هزار و 200 بازید توسط کار‌شناسان فرش، دامپروری و کشاورزی به‌منظور راهنمایی و هدایت اجرایی طرح‌ها و ایجاد اشتغال پایدار صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد آباده در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم حرفه‌آموزی و کاریابی برای خودکفایی بیان داشت: در 6 ماه نخست امسال 24 نفر از مددجویان در آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت با صرف هزینه 25 میلیون و 750 هزار ریالی شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها