خبرهای داغ:
با مشارکت کمیته امداد لارستان و خیران صورت می‌گیرد

توزیع لوازم‌التحریر اسلامی بین دانش‌آموزان نیازمند لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان از توزیع لوازم‌التحریر اسلامی بین دانش‌آموزان نیازمند لارستان خبر داد و گفت: با مشارکت ۵۰ درصدی کمیته امداد و خیران این لوازم به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۴۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لارستان؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در بازدید از بخش «اوز» و دیدار با مسئولان این بخش، برنامه‌های این نهاد را در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن عاطفه‌ها تشریح کرد.

در این دیدار هوشنگ دلاور با برشمردن نقاط مثبت برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: باید نگاه خود را نسبت به فقر تغییر دهیم و با کمک یکدیگر و شناسایی نیاز‌های اساسی مردم نسبت به رفع آن نیاز‌ها قدم برداریم.

وی افزود: باید با فرهنگ‌سازی و نگاه علمی به این پدیده اجتماعی که لطمات جبران‌ناپذیری برای خانواده‌ها در پی دارد فقر را در کنترل خود درآوریم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان بابیان اینکه مردم خیر و نیک‌اندیش بخش «اوز» در تمام امور خیریه به‌‌ویژه جشن عاطفه‌ها و شور نیکوکاری در رتبه‌های نخست شهرستان قرار دارند، یادآور شد: امسال در نظر داریم لوازم‌التحریر اسلامی را نیز برای دانش آموزان نیازمند سطح شهر فراهم کرده که این موضوع با مشارکت 50 درصدی کمیته امداد امام خمینی (ره) و 50 درصدی خیران و مدارس عملیاتی شده و به این دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها