خبرهای داغ:
در شیراز صورت می‌گیرد

حضور 120 مدیر کشوری در دوره مدیریت ورزش‌های همگانی

مشاور و مدیر حوزه شهردار شیراز گفت: 120 نفر از مدیران کشوری و اساتید خارجی و ایرانی در پنجمین دوره بین‌المللی مدیریت و رهبری ورزش‌های همگانی (سی ال سی) شیراز حضور دارند.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۵۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سیروس پاک‌فطرت  در حاشیه آیین گشایش دوره پنج‌روزه بین‌المللی مدیریت و رهبری ورزش‌های همگانی (سی ال سی) که در تالار آزادی پارک شهر شیراز درحال برگزاری است، اظهار داشت: اساتیدی از کشورهای آلمان و هلند و همچنین از تهران موارد آموزشی این دوره را برای مدیرانی که در مسئولیت‌های ورزشی هستند و یا قصد گرفتن مسئولیت در این زمینه را دارند، برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت مستقیم این دوره زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است، گفت: این دوره با 12 سرفصل کاری و مدیریتی و رهبری تا 28 شهریورماه جاری از صبح تا ظهر و از ظهر تا عصر برگزار و بعضی موارد آن به‌صورت کارگاهی و کارگروهی خواهد بود.

رئیس ورزش‌های همگانی استان فارس خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه، مربیان، روسای هیئت‌ها و کمیته‌های ورزشی و کسانی که مسئولیت کارهای ورزشی به‌ویژه ورزش همگانی در دستگاه‌های مختلف را در سطح کشور بر عهده ‌دارند و نیز شرکت‌کنندگانی با حداقل مدرک کار‌شناسی، برای شرکت در این دوره از اولویت بیشتری برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره مدرک و اعتبار ملی و بین‌المللی دارد، ضمن اینکه امیدواریم شیراز میزبان خوبی برای آن باشد و حضور اساتید ملی و آلمانی و هلندی می‌تواند بازتاب مثبتی برای شهر شیراز در آینده داشته باشد.

پاک‌فطرت گفت: تلاش خواهیم کرد که در کنار مباحث ورزشی، مباحث شیراز‌شناسی و گردشگری و مذهبی و ظرفیت‌های موجود شیراز را به اساتید خارجی شرکت‌کننده در این دوره ارائه دهیم و همچنین در این راستا مباحث سلامتی و ارتقای سطح سلامت جامعه را دنبال کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها