سرپرست فرمانداری مغان/

آرامش قشر تاثيرگذار و مولد جامعه حفظ شود

سرپرست فرمانداری مغان گفت: براي توسعه و پيشرفت كشور بايد دغدغه جوانان كه تاثيرگذارترين قشر مولد جامعه هستند حل شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۶۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، میرعلی رحیمی‌زاد، سرپرست فرمانداری مغان در جشن ازدواج كه در سالن حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی برگزار شد؛ اظهار کرد: ایجاد اشتغال و حل مشکل ازدواج جوانان و زمینه‌سازی آن از دغدغه‌های مهم دولت‌ است كه در اين راستا تا بحال دولت تدبير و اميد زمينه 700 هزار شغل پايدار را براي جوانان فراهم كرده است.

وي با بيان اينكه دغدغه جوانان به عنوان تاثير گذارترين قشر مولد جامعه، بايد حل شود؛ گفت: جواني كه دغدغه فكري و روحي داشته باشد كارايي نخواهد داشت.

وی افزود: بايد موانع و مشكلات اين قشر تاثير گذار در جامعه مرتفع و آرامش آنها براي توسعه و ايجاد امنيت در كشور حفظ شود.

سرپرست فرمانداری مغان با اشاره به اهميت تشكيل خانواده جوانان، گفت: براي تسهيل در امر ازدواج جوانان همه دستگاه‌ها بايد كمك و همكاري كنند و بانك‌ها هم در پرداخت وام ازدواج مساعدت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام بهاری کارشناس مسائل ازدواج و خانواده و یکی از علمای منطقه نیز طی سخنانی ابراز مهر و محبت صریح زوجین به همدیگر را عامل مهم در تعمیق و تداوم پیوند زن و شوهر عنوان کرد و گفت: ائمه معصومین و رسول اکرم(ص) همواره بر ابراز آشکار محبت زوجین تاکید كرده‌اند و حضرت علی(ع) همیشه حضرت زهرا را با الفاظ محبت آمیز صدا می‌کرد.

وي از خانواده ها خواست فرزندان شان را با ناملایمات زندگی بیشتر آشنا و آنها را برای روزهای احتمالی سخت زندگی آماده تر پرورش دهند.

در این مراسم جشن ازدواج به تعدادی از تازه عروسان خانواده معظم شهدا و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیتسی هدایایی هدایایی شد.

پخش کلیپ و اجرای موسیقی از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات