مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان/

شاه کلید اقتصاد مقاومتی سر پای خود ايستادن است

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل، گفت: توجه به بیرون و بی‌توجهی به ظرفيت درون بدترین آسیب برای رشد و توسعه یک کشور است.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۷۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، عظیم سرداری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل در جلسه بررسی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در گرمی با بيان اينكه اقتصاد مقاوتی یک ضرورت و تکلیف عمومی است؛ اظهار کرد: همه ما در اقتصاد مقاومتی موثریم و همه ملت باید با برنامه‌ریزی وارد صحنه شود.

وي با بيان اينكه امروز با حضور بسیج و سپاه پروژه‌های بزرگی در کشور به ثمر نشسته است؛ گفت: 12 عرصه كه در باب اقتصاد مقاومتي، بسيج فعاليت خود را در آن آغاز كرده است توجه به ظرفيت بومي و محلي در اين عرصه ها حائز اهميت است.

مسئول بسيج سازندگي اردبيل بیان کرد: توجه به بیرون و بی توجهی به درون بدترین آسیب به رشد و توسعه یک کشور است.

وي افزود: براي اينكه استقلال خود را حفظ كنيم بايد وابستگي خود به بيرون را كاهش دهيم و تمركز ما روي منابع داخلي باشد.

سرهنگ سرداری شاه کلید اقتصاد مقاومتی را سر پای خود ايستادن عنوان كرد و گفت: با اعطای تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی از اين طرح‌ها حمايت مي‌كنيم.

سرداری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل ورود به عرصه صنایع تبدیلی را از دیگر اهداف و برنامه‌ها برشمرد و ادامه داد: برخی محصولات روستاییان وقتی به تولید می رسد بازار اشباع شده و قیمت محصول پایین می‌آید و برای تولید کننده عرضه محصول به بازار به صرفه نیست، از این رو بدنبال آن هستیم تا ابزاری به روستاها بیاوریم تا محصولات کشاورزی را تبدیل کنند.

ارسال نظرات