استاندار اردبیل/

معابر شهرک‌های مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال آسفالت شود

استاندار اردبیل گفت:‌ ضروری است تا تمامی خیابان‌ها و معابر شهرک‌های مسکن مهر استان اردبیل تا پایان فصل کاری امسال آسفالت‌ریزی شده و زمینه برای تردد راحت ساکنان این مناطق فراهم شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۵۹۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مجید خدابخش، در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهرک‌های مسکن مهر تعداد زیادی از مردم استان سکونت دارند ضروری است تا زیرساخت‌های لازم در این حوزه برای ساکنان این مناطق فراهم شود.

وی تصریح کرد: یکی از زیرساخت‌های لازم و اساسی برای شهرک‌های مسکن مهر بهره‌مندی از معابر مناسب و آسفالت‌ریزی این معابر بوده که باید مسئولان مربوطه در این زمینه اهتمام و تلاش واقعی داشته و با آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های مساکن مهر زمینه تردد و عبور و مرور راحت را برای اهالی فراهم آورند.

استاندار اردبیل با تاکید بر آسفالت‌ریزی تمامی معابر و خیابان‌های شهرک‌های مسکن مهر تا پایان فصل کاری امسال بیان کرد:‌ با توجه به اینکه واحدهای مسکن مهر امسال به طور کامل در اختیار متقاضیان و صاحبان این واحدها قرار می‌گیرد ضروری است تا در زمینه آسفالت این خیابان‌ها مسئولان مربوطه اهتمام جدی داشته باشند.

خدابخش تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی را از دیگر ضرورت‌های اساسی در شهرک‌های مسکن مهر دانست و افزود:‌ به دلیل اهمیت تکمیل این پروژه‌ها در شهرک‌های مسکن مهر استان معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا مشکلی در این زمینه برای دانش‌آموزان ساکن در این واحدها به وجود نیاید.

وی گفت: انتظار می‌رود تا آغاز سال تحصیلی 95-96 تمامی مدرسه‌ها و پروژه‌های آموزشی در شهرک‌های مسکن مهر استان اردبیل تکمیل شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد تا در زمینه آموزش و تحصیل آنها با مشکلات و نارسایی‌های مواجه نبوده و رضایتمندی ساکنان این مناطق را جلب کنیم.

ارسال نظرات