خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه عاشورا:

مسلمانان باید با توجه به مشترکات در مقابله با استکبار تلاش کنند

خبرگزاری بسیج: مسئول سیاسی سپاه عاشورا در مجمع بسیج سپاه مرند با بیان اینکه دنیای اسلام متاسفانه آبستن یکسری مشکلات و گرفتاری ها شده است گفت: در این شرایط مسلمانان باید با تغییر نگرش اختلافات را کنار گذاشته و برای پیروزی در مقابل استکبار تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۵۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم افزود: اختلافاتی که پس از رحلت پیامبر اسلام بوجود آمد موجبایجاد فرق گوناگون شد که تا امروز ادامه دارد و در حقیقت تحولات میدانی امروز از آن زمان آغاز شده است.

وی ادامه داد: عده ای تلاش دارند جامعه مسلمین را به چند دستگی هدایت کنند و با ایجاد گروه های مقابل هم خون مسلمانان را بریزند و این برای اسلام بسیار خطرناک است.

هاشم پور در خصوص راه های مقابله با گروه ها و فرق مخالف اسلام و تکفیری گفت: اهل تشیع نیز باید مراقب ایجاد و گسترش برخی بدعت ها باشند و ناخواسته بر طبل تفرقه نکوبند و از تفکرات شیعه لندن نشین و برخی جریانات دست آویز غرب دوری کنند.

هاشم پور گفت: برای مثال جریان شیرازی ها در حالیکه حتی علیه صهیونیست ها و داعش کوچکترین واکنشی نشان نمی دهند ولی علیه اهل تسنن و بزرگان آن ها جبهه گیری کرده و اهانت می کنند و حتی علیه اهل تسنن شبکه های تلویزیونی راه انداخته اند و از طرفی چهره ای خشن از شیعه به جهان نشان می دهند و این گروه های نیز هرگز نماینده تفکر شیعی نیستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها