خبرهای داغ:
از آغاز سال تاكنون؛

300کیلومتر شبکه گازرسانی در آذربایجان شرقی اجرا شده است

خبرگزاري بسيج: در راستای تحقق گازرسانی به روستاهای بالای 20خانوار آذربايجان شرقي در دو سال آینده، از محل بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه سال 93، از آغاز سال 94 تاکنون بیش از 300 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در اقصی نقاط استان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۵۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، مدیر عامل شرکت گاز استان در نشست روسای نواحی و مناطق پنجگانه تبریز با اشاره به اینکه برای برند ماندن باید شایستگی ها افزایش یابد، گفت: کنترل و نظارت به معنی اطمینان از انجام درست وظایف و دوری از خطا و اشتباه بوده و بی اعتمادی نیست.

ولی اله دینی با تاكيد به اینکه با يادآوري رفتار های ناهنجار اصلاح می شود، توصيه كرد: با آسیب شناسی و سالم سازی سیستم خود را از مواضع تهمت دور نگه دارید.

وی درباره عملکرد گازرسانی به صنایع عمده و جز شهری و روستایی، بيان کرد: با توجه به زیر ساخت های ایجاد شده در بخش گازرسانی در اقصی نقاط استان در سالجاری به تعداد 99 واحد صنعتی از سوخت پاک بهره مند شده و تعداد واحدهای صنعتی گاز دار استان به بیش از 6830 واحد رسیده است.

ديني با تأکید بر اضافه شدن بیش از 14 هزار و 784 مصرف کننده جدید سالجاری به تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان، تصريح كرد: در حال حاضر آمار مشترکین گاز طبیعی استان از مرز یک میلیون و 338 هزار مشترک رد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها