مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مشگین‌شهر/

رسانه‌ها در ترویج اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم باشند‌

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت اقتصاد مقاومتی، رسانه‌ها باید برای ترویج این امر در جامعه پیش‌قدم باشند.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۷۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله رضایی، در جریان اردوی اعضای بسیج رسانه اردبیل به شهرستان مشگین‌شهر در دیدار با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه در واقع یک منبع تغذیه است و در بسیاری از امور نقش تعیین‌کننده و کلیدی دارد که امروز تمامی ابرقدرت‌های جهان از ابزار رسانه به عنوان اصلی‌ترین ابزار خود برای به مقصد رساندن اهداف خود استفاده می‌کنند.

وی گفت: یکی از دلایل غربت و مظلومیت 8 سال دفاع مقدس برای ایران نداشتن یک رسانه قوی بود تا واقعیت‌ها را در جهان اعلام کند و تمامی مردم جهان بدانند که صدام و هم پیمانانش چه جنایاتی را علیه مردم مظلوم ایران انجام داده و چگونه در جریان 8 سال دفاع مقدس جوانان ایران را به خاک و خون کشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مشگین‌شهر افزود: در حال حاضر استکبار جهانی غول رسانه‌ای را در اختیار دارد که به این وسیله در امورات بسیاری از کشورها مداخله کرده و سعی می‌کند با تحریک مردم و عواطف سایر کشورها اهداف شودم خود را اجرایی کند؛ با توجه به این موضوع نقش رسانه‌ها و رسالت خبرنگاران در باز نشر اخبار درست و مطابق با واقعیت بسیار حائز اهمیت است.

رضایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طول چند سال اخیر اهمیت اقتصاد مقاومتی را در سخنرانی‌های مختلف بیان کردند که متاسفانه اقدام عملی مطلبو در این رابطه از سوی مسئولان صورت نگرفته و بسیاری از حرف‌ها در حد شعار بوده است که با توجه به این موضوع رسانه‌ها باید در ترویج و گسترش اقتصاد مقاومتی در جامعه پیش‌قدم باشند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها باید سخنان مقام معظم رهبری را به گفتمان تبدیل کنند تا در جامعه ترویج و گسترش یابد که بسیج رسانه می‌تواند در این حوزه عملکرد موفقی داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار