رئیس بسیج رسانه اردبیل/

رسانه‌های اردبیل توجه به اقتصاد مقاومتی را در اولویت قرار دهند

رئیس بسیج رسانه استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی رسانه‌های استان اردبیل باید توجه به این موضوع را در اولویت کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۸۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ ایمانعلی لطفی، در جریان اردوی اعضای بسیج رسانه اردبیل به مشگین‌شهر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مشگین‌شهر اظهار داشت: رسانه‌ها در کل جهان دارای نقش مهم و اساسی هستند که در کشور ما نیز امیدواریم مسئولان مشکلات و کمبودهای اهالی رسانه را برطرف کنند تا اصحاب رسانه بتوانند به درستی رسالت خود را که تقویت و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران بوده به درستی انجام دهند.

وی گفت:‌ بسیج رسانه استان اردبیل بحث ساماندهی اصحاب رسانه استان را در دستور کار قرار داده بود که این امر محقق شده و بعد از این شاهد برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای خبرنگاران استان اردبیل خواهیم بود.

رئیس بسیج رسانه استان اردبیل افزود: اقتصاد مقاومتی همان‌طور که بارها مقام معظم رهبری اشاره کردند راه حلی است که سبب پیشرفت و رونق اقتصادی جامعه می‌شود که با توجه به این موضوع انتظار داریم رسانه‌ها و خبرنگاران استان اردبیل نیز اهمیت و پرداختن به این موضوع را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

لطفی تصریح کرد: اگر رسانه‌ها به طور مناسب به این موضوع پرداخت کنند فرهنگ عمل به اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه استان اردبیل به وجود می‌آید که این خود یک کار ارزشمند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: بعد از برگزاری اردوی آقایان بسیج رسانه استان اردبیل، این اردو در بخش بانوان نیز توسط بسیج رسانه استان اردبیل انجام می‌شود.

ارسال نظرات