مدیرکل امور اداری سازمان فنی وحرفه ای کشور/

۴ هزار و ۸۷۶ نفر از مربیان حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای به پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۸۷۶ نفر ظرفیت برای تبدیل وضعیت مربیان از حق‌التدریس به پیمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۲۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی فروزش، در برگزاری جلسه مصاحبه تخصصی تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای انسانی در سه دسته پیمانی، قراردادی وحق‌التدریس در سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور به فعالیت مشغول هستند.

وی افزود: 4 هزار و 876 نفر ظرفیت برای تبدیل وضعیت مربیان از حق‌التدریس به پیمانی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وجود دارد که سهم استان اردبیل از این تعداد 201 نفر بوده و باانجام مصاحبه تخصصی و مراحل لازم تلاش و جدیت بر این است تا وضعیت فعالیت آنها مشخص شود.

فروزش تصریح کرد: آزمون در دو بخش انجام می‌شود که بخش کتبی تخصصی آن برگزار شده و در بخش مصاحبه نیز افراد باید دارای شرایط خاص اعم از بومی بودن و داشتن مدرک تحصیلی مرتبط باشند و هر یک سال سابقه تدریس برای داوطلبان به عنوان امتیاز محسوب می‌شود.

مدیرکل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: براساس زمان‌بندی صورت گرفته، بعداز انجام مصاحبه‌ها و پس از گذراندن مراحل اداری و گزینش تا بهمن‌ماه امسال احکام پذیرفته‌شدگان صادر شده و تبدیل وضعیت آنها انجام می‌شود.

ارسال نظرات