خطیب جمعه بافق:

مقابله ایران با تمام استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس/ بی کفایتی آل سعود؛ عامل کشته شدن حجاج مکه بود

خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خطبه های نماز عبادی سیاسی با توجه به هفته دفاع مقدس گفت: در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران در مقابل تمام استکبار جهان ایستاد و اجازه نداد تا یک وجب از خاکش در اختیار دشمن قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۳۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از  بافق خبر: خطیب جمعه  بافق با اشاره ای به ایام و مناسبت های دهه اول ماه  ذی الحجه عنوان کرد: یکی از مناسبت های ششم  ذی الحجه کشته شدن حجاج ایرانی توسط رژیم آل سعود  در مراسم برائت از مشرکین است. رژیم آل سعود درفضای امن الهی حاجیان را به گلوله بست و حدود 400 نفر در سال 1366 که دوتن از آنان خواهران بافقی بودند در این مراسم به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت این عزیزان فرمود: محمدرضا پهلوی ، آل سعود و صدام در یک  خط حرکت می کنند همه مهره آمریکا و استعمارند و برای رسیدن به هدف خود حاضرند هر جنایتی را انجام دهند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) بیان کرد: امام باقر(ع) کسی است جهاد علمی را بعد از امام زین العابدین(ع) آغاز نمود.

خطیب جمعه بافق  با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران در مقابل تمام استکبار جهان ایستاد و اجازه نداد تا یک وجب از خاکش در اختیار دشمن قرار گیرد.

سلیمانی با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه هفته گذشته تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مسائل امنیتی و اقتصادی مهم است ، اما دشمن اعتقادات و فرهنگ مردم را تخریب می کند. جوانان در این راستا باید هوشیار و آگاه باشند و در دام دشمن نیفتند.

وی در پایان  دولت عربستان را یک دولت بی  کفایت  معرفی کرد و افزود: در حادثه چند روز گذشته خانه خدا که دکل ساختمانی مربوط به پسر ملک سلیمان بوده بر اثر بی احطیاتی  بر روی حاجیان سقوط می کند و 120 نفر در این حادثه کشته شدند. اگر آل سعود واقعا قادر به حفاظت از جان حاجیان نیست می تواند این کار را به عهده کسانی دیگر بگذارد.

 

ارسال نظرات