مربی تیم تکواندو بسیج خواهران مازندران خبر داد

قهرمانی با اقتدار مازندران در مسابقات قهرمانی بسیجیان کشور

مربی تیم تکواندو خواهران بسیج مازندران گفت: سطح کیفی مسابقات تکواندو بسیج خواهران کشور در اصفهان در سطح بالایی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۷۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳




خبرگزاری بسیج مازندران، مهسا تقوی با اشاره به درخشش ورزشکاران بانوی مازندرانی در این مسابقات تصریح کرد: هجدهمین دوره مسابقات تکواندو خواهران بسیجیان کشور جام دفاع مقدس یادواره شهیده طیبه واعظی در سطح بسیار خوبی با حضور ورزشکاران تکواندوی بسیجی سراسر کشور برگزار شده است.

وی از رقابت 20 تیم شرکت کننده در این مسابقات به میزبانی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان خبر داد و گفت: این مسابقات که در هفت وزن برگزار شد در نهایت تیم مازندران با 48 امتیاز قهرمان شد.

مربی تیم تکواندوی بسیج خواهران مازندران با اشاره به کسب 5 مدال توسط تکواندوکاران بانوی مازندرانی در این پیکارها اظهار کرد: از پنج مدال کسب شده توسط تکواندوکاران بانوی بسیجی مازندران دو مدل طلا و دو مدال نقره و یک مدل برنز بود.

تقوی در ادامه گفت: فرنگیس نوروزیان و فاطمه پوررضا با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب دو مدال طلا، فریما کاظمی و فاطمه بالی موفق به کسب دو مدال نقره و شهربانو قربانی نیز به مدال برنز رسیده است.

وی با اشاره به حضور مریم بانو گرجی به عنوان سرپرست تیم منتخب تکواندوی بانوان بسیج مازندران در این مسابقات گفت: در این رقابت‌ها پس از مازندران تیم‌های گیلان با 42 و البرز با 39 امتیاز دوم و سوم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها