وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد

توقف ارائه خدمات به مجوز های معدنی ثبت‌ نشده در سامانه کاداستر

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت ، معدن و تجارت از توقف ارائه خدمات به دارندگان مجوز های معدنی ثبت‌نام نشده در سامانه کاداستر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۴۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از شاتا، اسدالله کشاورز  با بیان اینکه این متقاضیان تاکنون نسبت به ایجاد حساب کاربری خود در سامانه کاداستر اقدام نکرده‌اند افزود: این افراد موظفند پس از ثبت نام در این سامانه به منظور انتساب محدوده خود به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های مربوطه مراجعه کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در راستای تکمیل اطلاعات مجوزهای معدنی از ابتدای راه اندازی سامانه کاداستر تاکنون، 3 بخشنامه به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها ابلاغ شده است افزود: بر اساس این بخشنامه‌ها مقرر شد تا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نسبت به اطلاع رسانی جامع جهت ثبت نام دارندگان مجوزهای معدنی و ایجاد حساب کاربری در سامانه کاداستر اقدام کنند.

کشاورز ادامه داد: با این وجود تاکنون از حدود 10 هزار محدوده پروانه بهره‌برداری موجود در سامانه کاداستر، تنها تعداد کمی از محدوده‌ها ثبت نام و به حساب کاربری منتسب شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سامانه آمار تولید و حقوق دولتی معادن از اولویت‌های معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که در آینده نزدیک عملیاتی می شود، افزود: بر این اساس ارائه هرگونه خدمات به دارندگان مجوزهای معدنی که حساب کاربری ایجاد نکرده و جهت انتساب محدوده خود به سازمان استان مربوطه مراجعه نکرده‌اند، از ابتدای آبان امسال ‌ممنوع است.

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: پیش از این نیز طی یک فراخوان عمومی به تمام دارندگان مجوزهای معدنی در تمام استان‌ها اطلاع‌رسانی شد که تا پایان خرداد ماه 94 ضمن ثبت‌نام در سامانه کاداستر و دریافت کد پیگیری، جهت فعال‌سازی و انتساب محدوده خود به سازمان‌های استان مربوطه مراجعه کنند.

ارسال نظرات