استاندار یزد:

اختصاص 23 میلیارد تومان به بهسازی مدارس یزد

استاندار یزد با اشاره به اینکه بخش مهمی از مدارس استان یزد نیاز به بهسازی و مرمت دارند، گفت: ۲۳ میلیارد تومان به به‌سازی مدارس یزد اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۳۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد میرمحمدی عصر دیروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش به صورت مستمر و منظم در استان یزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: تاکنون اعضای این شورا در استان یزد با حضور فعال خود تصمیمات خوبی را اتخاذ کردند.

استاندار یزد گفت: رویکرد شورای آموزش و پرورش در استان یزد، علاوه بر بحث آموزشی، بحث پرورش را به منظور حاکم کردن فضای زنده و پویا در مراکز آموزشی استان، در دستور کار خود قرار داده است.

میرمحمدی با اشاره به ضرورت تأثیرگذاری بیشر فعالیت معلمان در مدارس استان افزود: خوشبختانه مسئولان و مدیران استان یزد با همبستگی و اتحاد، به خوبی نسبت به ایجاد فضایی سالم و پویا در مراکز آموزشی استان اقدام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هوشمندی فرهنگیان استان یزد در مورد جریان‌های سیاسی سبب شد، که به هیچ وجه ابزار این جریان‌ها قرار نگیرند و همیشه با کمال درایت و ادب نسبت به بیان مشکلات و نکته نظرات خود به صورت شفاف و آزادانه اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت صدور احکام جدید معلمان قبل از شروع سال تحصیلی امسال، این موضوع را حرکتی مثبت به سمت حل و فصل شدن برخی از مشکلات فرهنگیان در استان یزد دانست و بیان کرد: فرهنگیان در استان یزد دارای ظرفیت‌های بالای علمی، معنوی و ادبی فراوان هستند.

استاندار یزد با بیان اینکه بسیاری از مدارس استان یزد نیاز به به‌سازی و مرمت دارند، اظهار داشت: در راستای موافقت وزیر آموزش و پرورش در مورد اختصاص مبلغی معادل مبلغ استان یزد به به‌سازی مدارس استان، 23 میلیارد تومان از منابع مالی استان یزد برای ساماندهی مسائل عمرانی و به‌سازی مدارس استان یزد اختصاص پیدا می‌کند.

 

ارسال نظرات