رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نمین/

بازرسی از 5350 واحد صنفی و غیرصنفی در نمین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین گفت: امسال بازرسان این اداره از بیش از 5350 واحد صنفی و غیر صنفی در سطح این شهرستان بازرسی کرده‌ و پس از احراز تخلف منجر به تشکیل 159 فقره پرونده برای واحدهای متخلف شده است.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۶۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

علی جان خسروی، در گفتگو با خبرگزاری بسیج از نمین،با اشاره به بیش از 5350 واحد صنفی و غیر صنفی و تشکیل 159 فقره پرونده در این خصوص اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله بیش از 86 میلیون ریال بوده و برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین از اجرایی شدن طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان نمین خبر داد، گفت: با نزدیکی شروع سال تحصیلی جدید و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی توسط عوامل فرصت‌طلب، این اداره با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه صنفی همانند سنوات گذشته اقدامات لازم را برای اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس فراهم کرده است.

وی افزود: طرح نظارتی بازگشایی مدارس از 15شهریورماه تا ۱۵ مهر به‌منظور بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی شامل فروشندگان کیف و کفش، البسه دانش‌آموزی، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر آغازشده است.

خسروی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه مدارس باهدف جلوگیری از افزایش غیرقانونی و غیرمتعارف قیمت کالاها انجام می‌شود، تصریح کرد: این طرح با اهداف کنترل و نظارت بر بازار، ایجاد بستر مناسب برای تأمین کالاهای موردنیاز مردم و رسیدگی سریع و به‌موقع به شکایات و گزارش‌ها مردمی در حال اجرا است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین در پایان از همشهریان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

ارسال نظرات