فرمانده سپاه مازندران:

نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استکبار برای دلزدگی ملت از نظام

استکبار می‌خواهد با این حربه مردم را از نظام خسته، دلزده و منفک کند لذا باید به صورت جهادی در عرصه جهاد اقتصادی بر اساس مبانی و اصول سیاست‌های ابلاغی رهبری اقدام کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۱۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آمریکا پیوسته در حال طرح ریزی برای نابودی انقلاب اسلامی است و راه نفوذش را در مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی پیدا کرده است.

وی افزود: ایران اکنون درگیر جنگ سیاسی، امنیتی و اقتصادی استکبار بوده و جنگ فرهنگی دشمن نیز به سمت افکار جوانان بوده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سپاه وظیفه رصد تهدیدات در داخل و خارج از کشور را برعهده دارد، تصریح کرد: دشمن کماکان درصدد نابودی نظام بوده و در مقابل همواره معتقدیم که دفاع همچنان باقی است.

بابایی با بیان اینکه تهدیدات استکبار در برهه کنونی بیشتر از گذشته است، افزود: تلفات فعلی را در از ناحیه خواص نیز در داخل کشور مشاهده کردیم و نمونه بارز و عینی آن در فتنه 88 بوده است.

وی با اعلام اینکه مردم ما هوشیارانه در عرصه اقتصادی با دشمن مقابله کنند، تصریح کرد: استکبار می‌خواهد با این حربه مردم را از نظام خسته، دلزده و منفک کند که باید به صورت جهادی در عرصه جهاد اقتصادی بر اساس مبانی و اصول سیاست‌های اقبالی رهبری اقدام کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در برهه کنونی مردم باید در صحنه دفاع فرهنگی نیز هوشیار باشند، گفت: دشمن دنبال فرهنگ سوزی اعتقادی ملت بوده که باید در این حوزه مردم با جدیت ورود پیدا کنند.

بابایی با اعلام اینکه مردم ایران دارای باطن ایمانی بوده که نمونه بارز آن در تشییع باشکوه شهدای غواص بروز عینی داشته است، افزود: ذلالیت مردم مازندران در این حماسه بزرگ عاشورایی به تصویر کشیده شده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب ایمان، باورهای کارساز و وحدت ملت ایران است، گفت: تخریب روحیه امید به آینده هدف اصلی دشمن در برهه کنونی بوده که مردم باید در مقابل این راهبردهای دشمن هوشیارانه برخورد کنند.

بابایی با اشاره به وجود ذخایر و داشته‌های فراوان از دوران دفاع مقدس، افزود: با تبیین و معرفی این ذخایر می‌توانیم، راهبردهای دشمن را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به دخالت دادن همه مردم استان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: امسال رژه نیروهای مسلح در ۵ شهرستان مازندران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه امسال سی و یکم شهریور ماه ساعت 8 صبح رژه نیروهای مسلح در 5 شهر استان برگزار می‌شود، گفت: رژه نیروهای مسلح استان با حضور یگان‌های نمونه مستقر در استان بوده و رژه شهرستان‌ها در بهشهر، ساری، چالوس، بابل، قائم‌شهر نیز برگزار می‌شود تا هر مردم استان در دفاع مقدس سهیم هستند.

بابایی با اعلام اینکه اعزام بسیج جامعه پزشکی به نقاط محروم استان را در هفته دفاع مقدس در برنامه داریم، افزود: دیدار با خانواده شهدای مرکز استان، اعزام گروه دوچرخه سواری بسیج ورزشکاران را به مشهد مقدس داریم.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته پروژه‌های عمرانی پایگاه‌های مقاومت، سالن‌های ورزشی را در هشت شهرستان استان را افتتاح می‌کنیم، گفت: اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس را در طول هفته برنامه داریم.

بابایی از نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس استان در روز اول مهرماه خبر داد و افزود: خدمات رایگان از سوی درمانگاه‌ها را در برنامه هفته دفاع مقدس داریم.

وی از برگزاری همایش نقش زن در مقابله با جنگ نرم در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این همایش‌ها به همت بسیج جامعه زنان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران از تدارک بسیج ورزشکاران برای فتح قله دماوند در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: نمایش رزمی استانی در 5 مهرماه در فریدونکنار داریم.

وی با بیان اینکه گردهمایی بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان استان امسال در فریدونکنار برگزار می‌شود، گفت: اربعین شهدای غواص و گمنام را در طی هفته دفاع مقدس برگزار می‌کنیم.

بابایی از عدم اجرای طرح عفاف و حجاب به صورت صحیح توسط دولت قبلی و فعلی در کشور انتقاد کرد و افزود: رسانه‌ها باید در این زمینه نیز از دولت این خواسته مهم مردمی و اجتماعی را مطالبه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها