خبرهای داغ:

دانشجویان هنر اسلامی تبریز در بیستمین المپیاد علمی دانشجویی درخشیدند

خبرگزاری بسیج: دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز در لیست برگزیدگان مرحله نهایی رشته طراحی صنعتی بیستمین المپیاد علمی دانشجویی کشور قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۷۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، معاون آموزشی و پژوهشی این دانشگاه با بیان این خبر گفت: دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مرحله نهایی بیستمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال ۱۳۹۴ در رشته طراحی صنعتی حائز رتبه های برتر شدند.

محمد تقی پیربابایی افزود: بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور سامان هاشمی رتبه نخست و محسن سرایی و سمیرا رضایی به ترتیب رتبه های سوم و چهارم برگزیدگان نهایی رشته طراحی صنعتی بیستمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1394 را ازآن خود کردند.

وی ادامه داد: همچنین از دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز در این المپیاد حسین جمالی رتبه 13، مرضیه حامی رتبه 15، حمیدرضا عمارلو رتبه 16، حامد قربانی رتبه 18، محمد صادق طاهری رتبه 20 و فرناز پوینده رتبه 24 را به خود اختصاص دادند.

پیربابایی بیان کرد: رشته طراحی صنعتی رشته ای مرکب از هنر و صنعت است و هر چند در جهان قدمتی به اندازه یک قرن دارد ولی در ایران از سال 62 در زیر مجموعه گروه هنر راه اندازی شده است و هرچه كه مي گذرد شاخه هاي تخصصي تر به آن اضافه مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها