توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز؛

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته «دفاع مقدس» در مهریز اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اهم ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ علیرضا زارع در گفت و گو با صبح مهریز افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر و مناطق روستایی این شهرستان ویژه برنامه های مختلفی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از 30 شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد افزود: برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج، اعزام نمادین رزمندگان اسلام به جبهه های حق علیه باطل و گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در روز دوشنبه  30 شهریورماه برگزار می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در روز یکشنبه 31 شهریور یادواره شهیده طیبه واعظی و همچنین رژه نیروهای مسلح شهرستان مهریز صورت می گیرد.

سرهنگ زارع گفت: زنگ مقاومت در سطح واحد های آموزشی در روز چهارشنبه اول مهرماه و همچنین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا نیز در روز پنج شنبه دوم مهرماه پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهریز تصریح کرد: در روز جمعه سوم مهرماه پیاده روی خانوادگی و حضور رزمندگان دفاع مقدس در نماز جمعه انجام می شود.

زارع گفت: در روز شنبه چهارم مهرماه صبحگاه فرهنگیان و شب شعر دفاع مقدس و همچنین در روز یکشنبه پنجم مهرماه نمایشگاه دفاع مقدس پیش بینی شده است.

وی افزود: رزمایش پدافند غیرعامل در روز دوشنبه ششم مهرماه و در روز سه شنبه هفتم مهرماه نیز دیدار با خانواده های شاهد انجام می گیرد.     

 

ارسال نظرات