فرمانده سپاه بروجرد:

دفاع مقدس یادآور رشادتهای دلاور مردان و رزمندگان ایران اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بروجرد گفت: دفاع مقدس یادآور رشادتهای دلاور مردان و رزمندگان ایران اسلامی است
کد خبر: ۸۵۷۱۴۵۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمد پاپی نژاد در نشست خبری  تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در بروجرد گفت: بیان ایثارگری رزمندگان اسلام و گرامیداشت یاد و نام شهدایی که افتخار و سربلندی را به ارمغان آوردند، از اهداف مهم هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتهایی است که دلاورمردان در برابر دشمنان ایستادند و سبب شدند اقتدار و پیروزی شدند و در این هفته،  بیش از 100 برنامه مختلف در بروجرد برگزار خواهد شد که گرامیداشت یاد و نام شهدا و همچنین بیان ایثارگری رزمندگان از اهداف مهم این برنامه ها می باشد.

 به گفته وی دیدار با امام جمعه بروجرد نخستین برنامه هفته دفاع است که این برنامه در راستای تجدید میثاق با آرمانهای امام(ره) می باشد.

 وی بیان کرد: رژه نیروهای مسلح روز 31 شهریور ماه در خیابان تختی با حضور یگان های مختلف برگزار خواهد شد که در این روز برپایی ایستگاه صلواتی، افتتاح نمایشگاه، برگزاری یادواره شهدا از مهمترین برنامه های این روز می باشند.

 سرهنگ پاپی نژاد اظهار داشت:  نواختن زنگ مدرسه و غبار روبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های این ایام می باشند.

 وی به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بروجرد اشاره کرد و گفت: این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه سوم مهر ماه برگزار خواهد شد که به شرکت کنندگان نیز به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد.

 فرمانده سپاه بروجرد افزود: صبحگاه مشترک، برپایی نماز وحدت و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه هایی است که در این هفته در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 به گفته وی همایش شعر دفاع مقدس از برنامه هایی است که با همکاری اداره ارشاد اسلامی بروجرد با حضور شعرای سراسراستان برگزار خواهد شد.

 سرهنگ پاپی نژاد از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این ایام خبر داد و گفت: طی چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روی بحث اقتصاد مقاومتی تاکید زیادی داشته که بسیج در این راستا وارد عمل شده و با قرار دادن تسهیلات مناسب با شرایط  در اختیار متقاضیان سبب شده تا کارگاه های کوچک تولیدی راه اندازی شود .

 وی اضافه کرد: پرورش قارچ، ایجاد حوضچه های پرورش ماهی ، پرورش مرغ، بلدرچین، تولید عسل، میوه خشک و ... از مهمترین تولیداتی است که با دستان توانمند شکل گرفته که در این راستا و همزمان با هته دفاع مقدس نمایشگاهی از این محصولات در بروجرد برپا خواهد شد.

 به گفته وی تا کنون بیش از 100 کارگاه کوچک در شهرستان بروجرد احداث و یا احیا شده اند که با حمایت های لازم این کارگاه های فعالیت دارند.

 فرمانده سپاه بروجرد افزود: بسیج سازندگی تا کنون اقدامات بسیاری انجام داده که بسیاری از پروژه ها را پیش از فرا رسیدن موعد مقرر به اتمام می رساند و این آمادگی را دارد که پروژه های دیگر را با همان قیمت در شهرستان انجام دهد.

ارسال نظرات